Dan nog doe je dat paard geen legging aan.T is een paard van broodfok, een 'zwarte' merrie...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan nog doe je dat paard geen legging aan.T is een paard van broodfok, een 'zwarte' merrie...
Ge moogt niet lachen met michel van den brande
Myllana draagt ook leggings?Ik heb het niet zo voor paardenmeisjes.
Leggings daarentegen ... Hoewel, da's misschien omdat ik dat altijd link met @Myllana
Ik ben ni verslaafd, ik heb het nodig...Mu-lan!
Niet Myllana.. die komt (nog) niet openlijk uit voor haar legginggebruik...![]()
Ik kan een maand zonder, kan jij een maand zonder drank?Ik ben ni verslaafd, ik heb het nodig...
Noemde gij da deftig eten? *verheft de hand*

Spoiler alert: élke vrouw draagt leggingsMyllana draagt ook leggings?
Vandaag de vrouw van mijn leven nog in legging naar de opvang gestuurd se, de 3de keer al deze week!Spoiler alert: élke vrouw draagt leggings

Sorry, de emoties werden mij even teveel.En evenzeer dat zinsconstructies ook met de voeten mogen worden getreden natuurlijk...
Ach, zo jammer, nu maakt je dochter geen kans meer bij @straight_sixVandaag de vrouw van mijn leven nog in legging naar de opvang gestuurd se, de 3de keer al deze week!![]()

This confuses me.Spoiler alert: élke vrouw draagt leggings
Dat is eerder een meisjeVandaag de vrouw van mijn leven nog in legging naar de opvang gestuurd se, de 3de keer al deze week!![]()