Oef... De laatste 8500 posts gelezen, en dan net de 30 die over hem gaan nog niet meegekregen!
Een wreed man, die Lint. Een wreed man.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oef... De laatste 8500 posts gelezen, en dan net de 30 die over hem gaan nog niet meegekregen!
Een wreed man, die Lint. Een wreed man.

Ik draag soms een legging onder mijn broek. Ik noem dat mijn kuikentjesdonslaag die mij lekker warm houdt. Een upgrade van 00's coldplayke die standaard gestreepte regenboogbeenwarmers naar school droeg.Om een oude discussie op te rakelen...
Had mijn vriendin vanochtend toch wel geen legging onder haar kleedje aan zeker.![]()
toxische relatie!!!!!Om een oude discussie op te rakelen...
Had mijn vriendin vanochtend toch wel geen legging onder haar kleedje aan zeker.![]()
Als je dat in de 00's droeg dan was je 20 jaar te laat..Ik draag soms een legging onder mijn broek. Ik noem dat mijn kuikentjesdonslaag die mij lekker warm houdt. Een upgrade van 00's coldplayke die standaard gestreepte regenboogbeenwarmers naar school droeg.
Ja, ik werd veel gepest.
Het was het waard.

Had mijn vriendin vanochtend toch wel geen legging onder haar kleedje aan zeker.
Het wordt een uitmuntende dag vandaag.Ik draag soms een legging onder mijn brbroek.
Sinds wanneer stotter ik?Het wordt een uitmuntende dag vandaag.
Ha, lomp gequote, zo blijkt. Of je moet je post in de rapte hebben aangepast.Sinds wanneer stotter ik?
Volgens de een-twee-drie methode...nou nou.... wat zal ik die van ons vanavond es voorschotelen?
Again, Toxische relatie. Beter direct gedaan maken. We kunnen dat niet genoeg zeggen.Om een oude discussie op te rakelen...
'De natuur liegt niet, wat je er in steekt haal je er ook uit. 'in het thema: andere rare boeken
![]()

Wat scoort er nu erger eigenlijk?Again, Toxische relatie. Beter direct gedaan maken. We kunnen dat niet genoeg zeggen.

Dierenbeul.Wat scoort er nu erger eigenlijk?
Een vrouw met een paard
Een vrouw met een legging
Een vrouw op een paard mét een legging aan
Moeilijke keuze...![]()
Wat scoort er nu erger eigenlijk?
Een vrouw met een paard
Een vrouw met een legging
Een vrouw op een paard mét een legging aan
Moeilijke keuze...![]()
T is een paard van broodfok, een 'zwarte' merrie...te zien of er 21% btw betaald is op dat paard.
Dat heet een rijbroek!Een vrouw op een paard mét een legging aan
Tutu(t)Dat heet een rijbroek!