Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah sounds really .. sexy ..1. Dan moet het Munnez zijn, equal rights for men and women!
2. Dat we op goede voet en met respect voor elkaar zijn verder gegaan zonder elkaar, wil niet zeggen dat ik 'm niet opnieuw/meer moet hè! Hij is mijn pensioenplan!![]()

*Flash decolleté*Yeah sounds really .. sexy ..![]()
Maar ik ben de keizer (dyslectische zeiker) en van mij mag je overal komen!Ja lap, merci hé @Wannez . Nu mag ik het weer aftrappen want de koning van de Slowchat is terug en die vindt dat ik hier niet mag zijn![]()
Je hebt keuze é, je mag ook een midlife crisis gaan doen in Thailand en op zo een strand blijven plakken. En als je dan leeggezogen bent (figuurlijk én…) kan je terugkomen bij - ondertussen - Oma Mulan en een rustige oude dag hebben waar je Begonias plant.Yeah sounds really .. sexy ..![]()
Ik ben alleen maar woke voor de vrouwkesWaarom ben jij eigenlijk woke? Straks moet ik je nog beginnen shamen want ik heb nu schijnbaar een prachtartikel gemist over geilen op schaarsgeklede vrouwen.
En om non te triggeren: die het ook gewoon uitlokken.
Lol, @Wannez is de koning, keizer, en zeiker, @straight_six is de hofnar.Ja lap, merci hé @Wannez . Nu mag ik het weer aftrappen want de koning van de Slowchat is terug en die vindt dat ik hier niet mag zijn![]()
Mulannez. (<= dit is het punt andere lijn, er is geen betere optie)Yeah sounds really .. sexy ..![]()
Dat is een combi-deal@Tomski of zijn zwembad
Geen zorgen, de vrouwkes weten datIk ben alleen maar woke voor de vrouwkes![]()
Het is "schaars geklede".Waarom ben jij eigenlijk woke? Straks moet ik je nog beginnen shamen want ik heb nu schijnbaar een prachtartikel gemist over geilen op schaarsgeklede vrouwen.
En om non te triggeren: die het ook gewoon uitlokken.
Ik hou het in beraadJe hebt keuze é, je mag ook een midlife crisis gaan doen in Thailand en op zo een strand blijven plakken. En als je dan leeggezogen bent (figuurlijk én…) kan je terugkomen bij - ondertussen - Oma Mulan en een rustige oude dag hebben waar je Begonias plant.
maar dan wel sanseveria’s, da’s maar gewoon stekken en meer in lijn met mijn beperkte groene ambities.Chillisquid? Da’s een recept, geen ervaring.Mannes, munnez,... Moet toch onder doen voor Mullidog, naar mijn gedacht. Of Chillisquid. Of straight_dog. Mmmm... Endless fantasies.
Straight_dog?Mannes, munnez,... Moet toch onder doen voor Mullidog, naar mijn gedacht. Of Chillisquid. Of straight_dog. Mmmm... Endless fantasies.

Jah hoe zit het met die nieuwe inzamelactie? Of moet ik er zelf 1 beginnen?Het is "schaars geklede".
Je wil Mulan haar kleren inzamelen zodat zij een schaars gekleed nieuw begin neemt? Met jou? Ik sponsor!Jah hoe zit het met die nieuwe inzamelactie? Of moet ik er zelf 1 beginnen?
Dat zal niet veel opbrengen. En aan zelfpijniging doe ik ook niet..Je wil Mulan haar kleren inzamelen zodat zij een schaars gekleed nieuw begin neemt? Met jou? Ik sponsor!