Het grote slowchat topic

1. Dan moet het Munnez zijn, equal rights for men and women!
2. Dat we op goede voet en met respect voor elkaar zijn verder gegaan zonder elkaar, wil niet zeggen dat ik 'm niet opnieuw/meer moet hè! Hij is mijn pensioenplan! 🥰
Yeah sounds really .. sexy .. :unsure:

Waar ik vandaan kom is potter een ander woord voor homo. Dat impliceert toch wel wat van geslacht, op zijn minst toch in correlative tot elkaar (DURFT NI @Wannez MET UW CAUSALITEIT).
"Een pot" = een lesbienne

Potter = de achternaam van Harry.

Te veel onduidelijkheden! :unsure:

Je hebt keuze é, je mag ook een midlife crisis gaan doen in Thailand en op zo een strand blijven plakken. En als je dan leeggezogen bent (figuurlijk én…) kan je terugkomen bij - ondertussen - Oma Mulan en een rustige oude dag hebben waar je Begonias plant.

*Flash decolleté*
a9ed842f739e930dc8e9340bafbbaeaf77994c50c74fc6a86b046b54cb9b2c59.jpg

Ik zit al voor op schema ✅

Waarom ben jij eigenlijk woke? Straks moet ik je nog beginnen shamen want ik heb nu schijnbaar een prachtartikel gemist over geilen op schaarsgeklede vrouwen.
En om non te triggeren: die het ook gewoon uitlokken.
Ik ben alleen maar woke voor de vrouwkes 🤫

Ja lap, merci hé @Wannez . Nu mag ik het weer aftrappen want de koning van de Slowchat is terug en die vindt dat ik hier niet mag zijn :headshake:
Lol, @Wannez is de koning, keizer, en zeiker, @straight_six is de hofnar.

Mulannez. (<= dit is het punt andere lijn, er is geen betere optie)

Je hebt keuze é, je mag ook een midlife crisis gaan doen in Thailand en op zo een strand blijven plakken. En als je dan leeggezogen bent (figuurlijk én…) kan je terugkomen bij - ondertussen - Oma Mulan en een rustige oude dag hebben waar je Begonias plant.
Ik hou het in beraad 🤔 maar dan wel sanseveria’s, da’s maar gewoon stekken en meer in lijn met mijn beperkte groene ambities.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan