Het grote slowchat topic

Ik wil best weer gaan fangirlen tot je uw eigendunk weer omhoog hebt, groot voordeel is dat ik geen eisen stel, I am happy to just swoon at a distance.

Squid right now 👇🏻
200.gif
Dit en gifkes van schapen brengt me er zo weer bovenop 😍.

200w.gif

Dat en meaningless sex. Dat laatste niet met schapen.

Want met schapen zou nooit meaningless zijn 😍

@Sir. K @Killjoy @Karel-Jan, ik wist niet direct waar ik het moest smijten, en wou het niet onder het artikel zelf zetten om de front page niet te verneuken, maar jullie FACTS artikel... euh...

Maar dan wel:

&

&

&

... :wtf:?

In een duidelijke grap-context is dat allemaal ok. Maar daar beschrijft ge het alsof het de normaalste zaak van de wereld is. En dat is net wel... creepy?

Het spijt me enigzins dat je de ludiek bedoelde opmerkingen in de Facts tekst als misplaatst ervaart Lint. Ik ben de eerste om toe te geven dat ik in elk geval stevig mijn tong tegen mijn wang gedrukt had zoals ze wel eens zeggen toen ik mijn bijdrage leverde.

Het idee was om ietwat lichtfoute humor te implementeren in een artikel dat anders een droge opsomming zou zijn van "En er waren winkelstandjes en Sonic de hedgehog en MasterChief".

Ik heb op dit moment geen tijd om er verder diep op in te gaan, maar kan enkel zeggen dat het niet de bedoeling was om "creepy" of als een stelletje perverten over te komen en dat elk van de redacteurs zich vriendelijk en hoffelijk gedragen heeft naar alle dames, heren, X'jes en Pokémon op de beursvloer. Enkel met Newt Scamander was er een klein akkefietje, maar hij moet dan ook maar in betere films opdraven.

Ik had al opgevangen dat haar echtgenoot volgens sommigen een beetje een douche is, maar dat jij het bent, tart werkelijk alle verbeelding.
Tjah, je hoort het verhaal natuurlijk maar van 1 kant. Als je wat tijd hebt neem in anders wel eens mijn gitaar en doe ik mijn verhaal wel.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan