Het grote slowchat topic

Vandaag eens gebeld, 'waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt, kom eens langs moest het ineens een stekende pijn worden of volgende week nog niet weg zijn' :p

En het is ook +/- weg nu, paniekkippen.
Gelukkig heb je niet dokter Google geraadpleegd of je had sowieso kanker en minstens 3 soa’s.

dad4436556c8ff868c5b1c2274510456.jpg

Het was sowieso al met voorsprong de meest wankele basis waar ik ooit “ingestapt” ben (en nochtans…) en bleek niet de richting uit te gaan waar toekomst in zat.

Het was sowieso al met voorsprong de meest wankele basis waar ik ooit “ingestapt” ben (en nochtans…) en bleek niet de richting uit te gaan waar toekomst in zat.
Da’s jammer. Zelfs als het voor best is, is het nooit leuk. Maar een beschikbare Wannez is wel een lichtpuntje voor de single gemeenschap, nog eens ‘ne goeien’ die beschikbaar is.

Da’s jammer. Zelfs als het voor best is, is het nooit leuk. Maar een beschikbare Wannez is wel een lichtpuntje voor de single gemeenschap, nog eens ‘ne goeien’ die beschikbaar is.
Thx! Hoewel dat laatste toch bijzonder onderhevig is aan (getroebleerde) perceptie me dunkt 🤓

@Sir. K @Killjoy @Karel-Jan, ik wist niet direct waar ik het moest smijten, en wou het niet onder het artikel zelf zetten om de front page niet te verneuken, maar jullie FACTS artikel... euh...

Crew Edit: Klopt, achteraf gezien staat het ongelukkig samen op die manier en weerspiegelen de quotes de intentie van de schrijvers niet. De post is dan ook aangepast, bedankt voor de melding.

Laatst bewerkt door een moderator:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan