Moest je er meer gedronken hebben ging je het niet tegengekomen zijn.Wat een domme vraag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest je er meer gedronken hebben ging je het niet tegengekomen zijn.Wat een domme vraag.
Gelukkig heb je niet dokter Google geraadpleegd of je had sowieso kanker en minstens 3 soa’s.Vandaag eens gebeld, 'waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt, kom eens langs moest het ineens een stekende pijn worden of volgende week nog niet weg zijn'
En het is ook +/- weg nu, paniekkippen.
En je was minstens al 14 dagen dood.Gelukkig heb je niet dokter Google geraadpleegd of je had sowieso kanker en minstens 3 soa’s.
FTFMNee nu niet eh want ikbenwas van’t straat dus dat zou momenteel moreel niet meer verwerpelijk zijn.

Van’t daklozen bestaan naar een woning geüpgraded, en nu weer terug bij af denk ik. Terug ongegeneerd cara blikskes opentrekken!Watskeburt?
Ander en beter!Het was sowieso al met voorsprong de meest wankele basis waar ik ooit “ingestapt” ben (en nochtans…) en bleek niet de richting uit te gaan waar toekomst in zat.
Da’s jammer. Zelfs als het voor best is, is het nooit leuk. Maar een beschikbare Wannez is wel een lichtpuntje voor de single gemeenschap, nog eens ‘ne goeien’ die beschikbaar is.Het was sowieso al met voorsprong de meest wankele basis waar ik ooit “ingestapt” ben (en nochtans…) en bleek niet de richting uit te gaan waar toekomst in zat.
Thx! Hoewel dat laatste toch bijzonder onderhevig is aan (getroebleerde) perceptie me dunktDa’s jammer. Zelfs als het voor best is, is het nooit leuk. Maar een beschikbare Wannez is wel een lichtpuntje voor de single gemeenschap, nog eens ‘ne goeien’ die beschikbaar is.

Geeft een een tijdje en de nood naar alcohol komt wel, geen zorgen.Voor m’n kinderen en mij sowieso beter zo.
Maar nog geen behoefte aan alcohol![]()
Ik wil best weer gaan fangirlen tot je uw eigendunk weer omhoog hebt, groot voordeel is dat ik geen eisen stel, I am happy to just swoon at a distance.Thx! Hoewel dat laatste toch bijzonder onderhevig is aan (getroebleerde) perceptie me dunkt![]()

Mission accomplished!Ik wil best weer gaan fangirlen tot je uw eigendunk weer omhoog hebt, groot voordeel is dat ik geen eisen stel, I am happy to just swoon at a distance.
Squid right now
![]()