Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Freaky!Yes, met strontgooiers.![]()
Nice gifZit @xAnyana ook al mee in het complot? Ze woont in de buurt van Brugge, zeker? EWEL TIS AANGEVULD IN DEN EXCEL!

Ah daar heb ik ook nog een anekdote over.Yes, met strontgooiers.![]()
Welk masterplan want hier wordt nog steeds gezeverd en hieronder nog steeds geklaagd!Het masterplan werkt in elk geval wel![]()
Shh. Zolang ze bezig zijn met hun masterplan, is het rustig. Beetje Bumba voor oudere mannen.Welk masterplan want hier wordt nog steeds gezeverd en hieronder nog steeds geklaagd!
We zitten nog maar aan stap 1! Rustig!Welk masterplan want hier wordt nog steeds gezeverd en hieronder nog steeds geklaagd!
Niet vitten, ander lichaamssap telt ook als claim.No, he did not!![]()
Fascinerend hè! Of faecescinerendHeb al een paar maanden geen bier meer in huis. Gisteren toch nog eens een six-pack gekocht. En sinds gisteren stinkt mijne kak enorm!

In dat geval is de helft van BG van mijNiet vitten, ander lichaamssap telt ook als claim.

In dat geval ook van mij want is commutatief en ik had u al geclaimdIn dat geval is de helft van BG van mij![]()

Zwijgt me ervan. Mijn poepenolleke doet nog altijd zeer.In dat geval ook van mij want is commutatief en ik had u al geclaimd![]()
Kweeni zuh, als ik sommige vrouwen zie denk ik toch "amaai die vent heeft moeten werken om em daar in te krijgen"Er zijn weinig mannen die echt hebben "gewerkt" om een kind te kopen...![]()
En precies of de vrouwen hebben gewerkt..Kweeni zuh, als ik sommige vrouwen zie denk ik toch "amaai die vent heeft moeten werken om em daar in te krijgen"![]()
zelf niet gedronken hèDat klinkt idd beter..![]()

Op z'n minst opmerkelijk. Of opmeurkelijkFascinerend hè! Of faecescinerend![]()