Ze leek me niet het gang(bang)ster type, maar ik kan me vergissen.Ruzie gemaakt met de ZCG (Zolder City Gangsters)?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze leek me niet het gang(bang)ster type, maar ik kan me vergissen.Ruzie gemaakt met de ZCG (Zolder City Gangsters)?

Er is een plan? Ik ben onder de indruk!Het masterplan werkt in elk geval wel![]()
Potverdikke met mijn ogen open los in gelopen se.Het masterplan werkt in elk geval wel![]()
Vrouwezot.
Ftfy
Ik wacht nog altijd op de tettn

Als ge mij da excelleke efkes geeft, zal ik het zelf aanvullen. Pinky swear!Aah, oeps, dacht dat jij zo heette! Sorry, @xAnyana heeft haar deel van de Excel nog niet goed bijgewerkt als het op jou aankomt.![]()
Als ge mij da excelleke efkes geeft, zal ik het zelf aanvullen. Pinky swear!
Je zal echt je USB in haar laptop moeten krijgen. Via de cloud lukt het duidelijk niet.
Is dat een eufemisme?Je zal echt je USB in haar laptop moeten krijgen. Via de cloud lukt het duidelijk niet.

Nothing gets by you!
Heb jij niet ooit in een instelling gewerkt?Toch altijd plezant als je denkt dat je zelf een ziek brein hebt en dat er wel altijd nog een @Wannez bestaat.
Dan weet je zolang die nog niet binnen zit ben ik nog altijd safe.