@recipe4hate gaat me woensdag prikken 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik was nie aan het ronselenMensenvel ronselen en @Squidward heeft interesse... Why am I not surprised?![]()

Zullen we het filmen voor @Wannez ?@recipe4hate gaat me woensdag prikken![]()
Make me an offer I cannot refuseKun je er aub het nieuwe sterrenmeisje van maken? Ik heb er veel geld voor over en je zal zelf ook naam en faam krijgen.
Bwa big numbers.. Volgens mij is recipe wel nog een goedkoop sletje..Now we’re talking big numbers, haal je gespekte bankrekening maar boven @straight_six
Ben al weer te lang weg geweest om deze nog te snappen.roly poly Squid
Pijn is fijn. Naalden zijn ieuw.Volledig of gewoon in de zin dat een klein beetje pijn u niet kan plezieren?
Pfff. Het zijn er maar gemiddeld 7 in 1 keer. Valt toch mee?Pijn is fijn. Naalden zijn ieuw.
EXCUSEER?Bwa big numbers.. Volgens mij is recipe wel nog een goedkoop sletje..

Wow en ik vond 2 al werkendag!Pfff. Het zijn er maar gemiddeld 7 in 1 keer. Valt toch mee?
@Squidward geef je bij gelegenheid adres (of bij wantrouwen postbus) voor het kaartje en de jamon door?Valt wel te combineren met trip naar Alicante![]()
Vodka tonic, is dat eigenlijk iets? Klinkt niet als iets wat ik zou drinken maar nu vraag ik het me wel af.2x zat geweest, eerste keer (jenever) kotsmisselijk geweest, 2de keer (vodka-tonic)na een kwartier in slaap.![]()
Goed slaapmiddel als je het mij vraagt!Vodka tonic, is dat eigenlijk iets? Klinkt niet als iets wat ik zou drinken maar nu vraag ik het me wel af.

Tonic is lekker, en wodka is alcohol, dus...Vodka tonic, is dat eigenlijk iets? Klinkt niet als iets wat ik zou drinken maar nu vraag ik het me wel af.

Tonic op zich vind ik niet geweldig owv bitter, maar combinatie met gin gaat dan weer prima voor mij. Ik vraag me dus af of wodka eenzelfde effect heeft op de smaakTonic is lekker, en wodka is alcohol, dus...![]()