ugar
Well-known member
Heb je geen slag om de arm meer?Ik trek er me de haren van uit het hoofd!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je geen slag om de arm meer?Ik trek er me de haren van uit het hoofd!
2 cactusjes op mn enkelWat ben je op jezelf aan het zetten? Wanneer mag je in andere mensen gaan prikken? Als nieuw-diabeet bijvoorbeeld is het antwoord daar kennelijk ‘Wtf? Nooit!’ en dat was wel teleurstellend.
Die van mij welOei, naaldenfobie is minder plezant. Maar bijv. de naaldjes die ik moet gebruiken, dat voel je niet. Dus Wannez moet nooit bang zijn als hij op bezoek zou willen komt…![]()
lastig om daarmee te focussen.Ik SLAAG er maar niet in!![]()
Ben helemaal van slagGa je nu op slag serieus worden?
Op de enkel! *ouch* Het is wel een skill waar ik enorm jaloers op ben, ik zou vol staan mocht ik dat zelf kunnen.2 cactusjes op mn enkel
Die van mij wellastig om daarmee te focussen.
Wel wat op aan het hameren nu…Ben helemaal van slag
Die kent het klappen van de zweep idd!Veel te moe om nog spreekwoorden te vinden. Ik heb ondertussen een klop gehad vanWill Smithde man met de hamer.
Beter dan een slag van de molen.Veel te moe om nog spreekwoorden te vinden. Ik heb ondertussen een klop gehad vanWill Smithde man met de hamer.
Amai seg, een echte usurpator!
Pas maar op of die is ook nog met uw titel en landen gaan lopen![]()
Maar ik sta al volOp de enkel! *ouch* Het is wel een skill waar ik enorm jaloers op ben, ik zou vol staan mocht ik dat zelf kunnen.

‘Yakuza’ vol of eerder ‘klassiek’ vol? Als je ooit een oefenkonijn nodig zou hebben, I am here for you!Maar ik sta al vol![]()
Ja graag! Ik heb wat beginner canvasses voor kleine tattoos nodig. Als je het aandurft, want een apprentice tattoo is niet perfect‘Yakuza’ vol of eerder ‘klassiek’ vol? Als je ooit een oefenkonijn nodig zou hebben, I am here for you!

Mensenvel ronselen en @Squidward heeft interesse... Why am I not surprised?Ja graag! Ik heb wat beginner canvasses voor kleine tattoos nodig. Als je het aandurft, want een apprentice tattoo is niet perfect![]()

Er moet wel iets te vinden zijn waar we allebei met vertrouwen kunnen aan beginnen. Zolang je content bent met ruggen/schouders of wat makkelijker kan bedekt worden, zou ik zeker kandidaat zijn. En zolang het niet geeft dat ik roly poly Squid ben.Ja graag! Ik heb wat beginner canvasses voor kleine tattoos nodig. Als je het aandurft, want een apprentice tattoo is niet perfect![]()
Ik moet ergens mijn lampenkappen halen…Mensenvel ronselen en @Squidward heeft interesse... Why am I not surprised?![]()
Eigen ontwerp?2 cactusjes op mn enkel
Ja. Maar gewoon heel erg simpel hoorEigen ontwerp?

Als je er echt voor zou open staan, maak ik een paar tekeningen.Er moet wel iets te vinden zijn waar we allebei met vertrouwen kunnen aan beginnen. Zolang je content bent met ruggen/schouders of wat makkelijker kan bedekt worden, zou ik zeker kandidaat zijn. En zolang het niet geeft dat ik roly poly Squid ben.