Het grote slowchat topic

Wat ben je op jezelf aan het zetten? Wanneer mag je in andere mensen gaan prikken? Als nieuw-diabeet bijvoorbeeld is het antwoord daar kennelijk ‘Wtf? Nooit!’ en dat was wel teleurstellend.
2 cactusjes op mn enkel
Oei, naaldenfobie is minder plezant. Maar bijv. de naaldjes die ik moet gebruiken, dat voel je niet. Dus Wannez moet nooit bang zijn als hij op bezoek zou willen komt… 😈
Die van mij wel 😅 lastig om daarmee te focussen.

Veel te moe om nog spreekwoorden te vinden. Ik heb ondertussen een klop gehad van Will Smith de man met de hamer.

Ja graag! Ik heb wat beginner canvasses voor kleine tattoos nodig. Als je het aandurft, want een apprentice tattoo is niet perfect :)
Er moet wel iets te vinden zijn waar we allebei met vertrouwen kunnen aan beginnen. Zolang je content bent met ruggen/schouders of wat makkelijker kan bedekt worden, zou ik zeker kandidaat zijn. En zolang het niet geeft dat ik roly poly Squid ben.

Er moet wel iets te vinden zijn waar we allebei met vertrouwen kunnen aan beginnen. Zolang je content bent met ruggen/schouders of wat makkelijker kan bedekt worden, zou ik zeker kandidaat zijn. En zolang het niet geeft dat ik roly poly Squid ben.
Als je er echt voor zou open staan, maak ik een paar tekeningen.
Ik zal je DMen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan