Mulan
Well-known member
Dank u voor uw medeleven!Ah, se, kijk, se, iemand is *ook* ziek, se! (Bronchite is echt wel kl* dat doet pijn)

Samen paaseitjes verorberen voor tv, yes we can!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank u voor uw medeleven!Ah, se, kijk, se, iemand is *ook* ziek, se! (Bronchite is echt wel kl* dat doet pijn)

Daar ervaar ik eigenlijk geen hinder vanDe ‘insouciance’ gaat er natuurlijk ook meer uit als je naar de veertig en er boven begint te neigen. Waar je vroeger gezellig met twaalf in je blote flikker in een meer ging zwemmen, lees je nu die verhalen over hersen-etende bacteriën. Of je vertrok zomaar op weekend, nu heb je toch het idee dat het geld en tijd misschien beter naar het verven van je houtwerk zou gaan.

De aambeien saga moest ergens van komen natuurlijkBlij dat er zich toch iemand wil opofferen om de rest van BG eens een leuke 24u te gunnen.

Daar verschiet ik dan weer niet van. Maar dat is positief, iemand moet een beetje zin in leven behouden. Ik ga gewoon doorgeven wat ik nog wou doen maar de fut niet voor heb en jij mag leven voor mij.Daar ervaar ik eigenlijk geen hinder van![]()
Valt wel te combineren met trip naar AlicanteDaar verschiet ik dan weer niet van. Maar dat is positief, iemand moet een beetje zin in leven behouden. Ik ga gewoon doorgeven wat ik nog wou doen maar de fut niet voor heb en jij mag leven voor mij.
1. Ik wou graag eens naar Barcelona. Stuur een kaartje en breng een Jamon mee.

Grote jamon, alstublieft en dankuwelValt wel te combineren met trip naar Alicante![]()
Elk zijnen hobby!Ik ga nog eens naalden met inkt in mijzelf steken. Allez dag he.
Wat ben je op jezelf aan het zetten? Wanneer mag je in andere mensen gaan prikken? Als nieuw-diabeet bijvoorbeeld is het antwoord daar kennelijk ‘Wtf? Nooit!’ en dat was wel teleurstellend.Ik ga nog eens naalden met inkt in mijzelf steken. Allez dag he.
Ik ga even liggen!Ik ga nog eens naalden met inkt in mijzelf steken. Allez dag he.
Volledig of gewoon in de zin dat een klein beetje pijn u niet kan plezieren?Ik ga even liggen!
Ik las dat als "tatoueer "I love mommy" maar op mijn kont!"Volledig of gewoon in de zin dat een klein beetje pijn u niet kan plezieren?

Oei, naaldenfobie is minder plezant. Maar bijv. de naaldjes die ik moet gebruiken, dat voel je niet. Dus Wannez moet nooit bang zijn als hij op bezoek zou willen komt…Ik las dat als "tatoueer "I love mommy" maar op mijn kont!"
Maar was Wannez zijn naaldenfobie vergeten![]()

Ge voelt die wél!Oei, naaldenfobie is minder plezant. Maar bijv. de naaldjes die ik moet gebruiken, dat voel je niet. Dus Wannez moet nooit bang zijn als hij op bezoek zou willen komt…![]()
Je hebt het nu over Wannez?Ge voelt die wél!
Ze zijn alleen niet pijnlijk.
Wel in p&a@Loser heb jij mijn post verwijderd uit het will smith topic? Er zijn precies toch grenzen aan humor ...![]()

Wel in p&a![]()