Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat de Jeff u nochtans goed verder zou kunnen helpen.Ik spreek ook voor de limburgers als ik zeg dat wij ons distanciëren van de Jeff.
Ik heb altijd al gezegd dat ik goed zou staan met een koppel D cup tetten. EnIk denk dat de Jeff u nochtans goed verder zou kunnen helpen.
Levert heel mooi werk.
Ik zou daar een hele dag zelf mee zitten spelen moest ik da hebben. Kzou ni veel werk meer verzetten.Ik heb altijd al gezegd dat ik goed zou staan met een koppel D cup tetten. Enmooi,blond,golvend,haar
Beetje meer toeleggen op desserts maken en je komt er wel!Ik zou daar een hele dag zelf mee zitten spelen moest ik da hebben. Kzou ni veel werk meer verzetten.

En het verschil t.o.v. een penis is...?Ik zou daar een hele dag zelf mee zitten spelen moest ik da hebben. Kzou ni veel werk meer verzetten.
Die penis ken ik, ik wil maar zeggen moest ik morgen opstaan met een d cup of zo heEn het verschil t.o.v. een penis is...?

En wat als ge morgen dan zou opstaan met een andere penis?Die penis ken ik, ik wil maar zeggen moest ik morgen opstaan met een d cup of zo he![]()

En wat als ge morgen dan zou opstaan met een andere penis?![]()

Maar ge staat daar toch mee op? Of slaapt madam Tomski apart?Zou me niet veel zeggen. Maar tetten he...![]()
zie ik daar een nickname change naar Tetski in de sterren geschreven?Zou me niet veel zeggen. Maar tetten he...![]()
Dat kan tegenwoordig hè!Die penis met een d cup of zo he![]()
Ja, maar die kan ik geen 24u nonstop bepotelenMaar ge staat daar toch mee op? Of slaapt madam Tomski apart?
Iedereen weet toch dat ge een modem de eerste weken best rustig gebruikt, zodat hij goed kan roderen."Binnen een uurtje". Wat een zever. Die hadden gewoon het moment zelf door dat ze niets hadden gedaan en wilden vertrekken. Alsof een modem/router moet opwarmen om verder signaal te hebben?![]()
En na 2500 uren online, best de olie eens wisselen?Iedereen weet toch dat ge een modem de eerste weken best rustig gebruikt, zodat hij goed kan roderen.
Ja. En na 5000 uren 4 nieuwe antennes en de netwerkkabel vervangen.En na 2500 uren online, best de olie eens wisselen?
Ahja, maar hier moet dat niet, want er ligt nog geen wifi in 't straat.Ja. En na 5000 uren 4 nieuwe antennes en de netwerkkabel vervangen.
Voila, jumbo squishy melons!Ja, maar die kan ik geen 24u nonstop bepotelen