Yeah brobie, het wordt tijd om er nog eens stevig in te vliegenAll in good fun bro-bear.
Tis tijd dat mijn quarantaine gedaan is zodat we op de lappen kunnen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah brobie, het wordt tijd om er nog eens stevig in te vliegenAll in good fun bro-bear.
Tis tijd dat mijn quarantaine gedaan is zodat we op de lappen kunnen.

Ah, wacht. Verlofdag wordt geregeld.Vanmiddag weer naar het containerpark. Iemand die mee wil vieren?
Ideaal, pakt u wel een schop mee, 't is met steenpuin.Ah, wacht. Verlofdag wordt geregeld.
Neenee, de verlofdag was voor jou! Zoals altijd kijk ik alleen toe. Via de camera van je telefoon.Ideaal, pakt u wel een schop mee, 't is met steenpuin.
Die is gebarsten, dus 't zullen pixels zijn die je ziet zweten!Neenee, de verlofdag was voor jou! Zoals altijd kijk ik alleen toe. Via de camera van je telefoon.
Ach die Uber-moeders... Ik geloof dat niet. Niemand kan zo perfect zijn.Er bestaan van die Über-moeders. Aan de ene kant sta ik vol bewondering voor de toewijding (want die doen dat echt met de glimlach en het is ook altijd piekfijn in orde) en aan de andere kant toch ook ‘damn, bitch, you makin me look bad’.
Ik had zelf wel zo een moeder gewild eigenlijk, moet toch super zijn als kind.
Indertijd kon je zeggen dat ze waarschijnlijk Mother’s Little Helper hadden (amphetamines). Als je dan zelf als moeder al blij bent dat elk kind eind van de dag nog leeft (ik overdrijf. Een beetje) dan is dat soms echt funest voor je gevoel. Ik kan mij echt een waardeloze moeder voelen maar ik heb het niet in mij.Ach die Uber-moeders... Ik geloof dat niet. Niemand kan zo perfect zijn.
Ik heb een collega die zo is. Ik word er zot van. Werkt fulltime (en doet eigenlijk haar werk super goed), heeft twee lagere school kinderen, man met een carrière en een groot huis.
Daar wordt elke dag vers gekookt, huis is altijd normaal proper, kinderen doen hobby's, ze helpt met huiswerk en toetsen, ze is vrijwiller op school om te helpen met vanalles, knutselt en naait ook. Ga zo maar door. Oh ja en ze helpt ook haar ouders die nog thuis wonen maar beginnen te sukkelen.
As if...
Volgens mij ben jij stukken meer waard dan je jezelf voor houdt!Indertijd kon je zeggen dat ze waarschijnlijk Mother’s Little Helper hadden (amphetamines). Als je dan zelf als moeder al blij bent dat elk kind eind van de dag nog leeft (ik overdrijf. Een beetje) dan is dat soms echt funest voor je gevoel. Ik kan mij echt een waardeloze moeder voelen maar ik heb het niet in mij.

Ik denk dat jouw kinderen blij mogen zijn met hun mama. Een mama met gevoel voor humor die duidelijk ook bezorgd is over hen…Indertijd kon je zeggen dat ze waarschijnlijk Mother’s Little Helper hadden (amphetamines). Als je dan zelf als moeder al blij bent dat elk kind eind van de dag nog leeft (ik overdrijf. Een beetje) dan is dat soms echt funest voor je gevoel. Ik kan mij echt een waardeloze moeder voelen maar ik heb het niet in mij.
Noem ze maar viswijven, want in Kortrijk krijgen ze ‘gastro’ niet gezegd.In Kortrijk zijn er geen viswijven, alleen vis-gastro-traiteurinnen.
Moh jawel: hastro. Voila!Noem ze maar viswijven, want in Kortrijk krijgen ze ‘gastro’ niet gezegd.
Dus ga je nu Kortrijkse kakwijven gelijk stellen met mij?Noem ze maar viswijven, want in Kortrijk krijgen ze ‘gastro’ niet gezegd.

Dat *durft* hij niet. Los van dat het een onwaarheid zou zijn, is R4H zijn boelekes niet beu.Dus ga je nu Kortrijkse kakwijven gelijk stellen met mij?![]()
Nee. Het enige wat ik zei is dat ze in Kortrijk het woord ‘gastro’ niet goed kunnen uitsprekenDus ga je nu Kortrijkse kakwijven gelijk stellen met mij?![]()

Ik ben idd mijn boulekes niet beu.Dat *durft* hij niet. Los van dat het een onwaarheid zou zijn, is R4H zijn boelekes niet beu.
T zou niet met mijn handen zijn...Ik ben idd mijn boulekes niet beu.
Boulettekes?
Bluuf meje fikn van min bol’n!
Ik ben idd mijn boulekes niet beu.
Boulettekes?
Bluuf meje fikn van min bol’n!
Wordt het dan ‘bluuf me je stekkn…’?T zou niet met mijn handen zijn...
Neuriet "Everybody was Kung Fu fighting... "
Eerst geschreven toestemming van manlief krijgen.