Mulan
Well-known member
Maar kan wel de druppel geweest zijn in een emmertje vol eerdere druppels?Zelfs die post zou toch het probleem niet mogen zijn?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar kan wel de druppel geweest zijn in een emmertje vol eerdere druppels?Zelfs die post zou toch het probleem niet mogen zijn?
Glad ijs mannekes![]()
Zoon tegen dochter “ja maar mijn worst is langer dan die van jou!”.
Hij had een Romeo xxl bij zijn frieten en zijn zus een gewone.
Glad ijs mannekes![]()
Ik beaamde!En wat zei ge?
??
Ik hoorde gisteren iets dat verdacht veel klonk als "vurige pik" uit dat kindermondje komen... Dat blijkt een vuurtje te zijn dat heel warm is en kan "pieken".Ik beaamde!
In hetzelfde thema zei de dochter net giechelend dat ze graag een filmpje wou zien met allemaal piemels. En daarna “maar dat bestaat niet hè papa?”
Ik negeerde.

Ik beaamde!
In hetzelfde thema zei de dochter net giechelend dat ze graag een filmpje wou zien met allemaal piemels. En daarna “maar dat bestaat niet hè papa?”
Ik negeerde.
Ze heeft er liefst veel mayonaise bij![]()
ProblemsolveddankuLint

Beter dan looksaus?Ze heeft er liefst veel mayonaise bij![]()

Idd dat werpt op.Beter dan looksaus?![]()
Was dat die post waarin hij 2 soorten van controleartsen beschreef? Viel toch nog mee naar mijn normen en waarden toch. (al wil dat ook weer niet veel zeggen)Aaah, nu ben ik helemaal mee: hij had een behoorlijk seksistisch bericht gepost, dat helemaal verwijderd is, net als mijn reactie. Strafpunten vind ik niet onterecht in deze.
Ja, vergelijkbaar metWas dat die post waarin hij 2 soorten van controleartsen beschreef? Viel toch nog mee naar mijn normen en waarden toch. (al wil dat ook weer niet veel zeggen)

Reported!Ja, vergelijkbaar met
"Mannen kunnen maar 2 dingen zijn: zielige slapjanussen of ongevoelige macho's"
Er was niet direct veel nuance te lezen he, het ging ofwel het ene zijn, ofwel het andere. En geen van beide was lovend.![]()
Reported!
Ach, je bedoeld de ergernissen thread.Ja, vergelijkbaar met
"Mannen kunnen maar 2 dingen zijn: zielige slapjanussen of ongevoelige macho's"
Er was niet direct veel nuance te lezen he, het ging ofwel het ene zijn, ofwel het andere. En geen van beide was lovend.![]()
Ergernissen op het werk idd, hij moest vandaag naar de controle-arts van het werk.Ach, je bedoeld de ergernissen thread.
Ik voldoe trouwens aan beide beschrijvingen

Da's gene waar, gij zijt gewoon "ne chou"!Ik voldoe trouwens aan beide beschrijvingen![]()