Het grote slowchat topic

Het is niet omdat je het niet weet dat het niet gebeurd is.
Het was een klein beetje sarcasme.
Zo’n dingen overkomen me nog steeds met enige regelmaat. Soms weet ik het idd niet meer allemaal, maar filmpjes in de groepchat vullen dat deels aan.

De herkomst en samenstelling van een bruine plakkerige veeg die van mijn oor over mijn wang liep en waar ik eens mee wakkergeworden ben, is nooit met zekerheid achterhaald.
Het was geen kak of kots, volgens de geur.
Ik heb het voor mezelf afgesloten met de veronderstelling dat het choco was.

ons ma heeft mij is gewoon laten liggen toen bleek dat 1 veter losdoen echt al onmogelijk was en ik in de keuken op de grond viel. Ik hoorde nog vaag goe bezig jongen goe bezig alvorens ik in een heerlijk diepe slaap belandde.

Nachtje naast de voordeur in vers geplante champignonmest ook voorgehad.
En ondanks al deze prachtige kwaliteiten gooien de chica's zich niet voor jouw voeten?!? So weird!

En ondanks al deze prachtige kwaliteiten gooien de chica's zich niet voor jouw voeten?!? So weird!
Ik heb er 1 dat is voldoende.

En vermits ik voor het interessantste hier op het forum toch een decennia of twee te laat geboren ben kan ik hier zonder schaamte al mijn slechtste kwaliteiten tentoonspreiden.

PS: Allemaal zou misschien wel wat veel zijn ik geef het toe, ik probeer te doseren.

PPS: Ik bedoel niet @Tonerider he just to be clear.

PPPS: @Wannez @straight_six ik meen dat niet he dat dat slechte kwaliteiten zijn maar ik moest iets zeggen.

Laatst bewerkt:
Ik heb er 1 dat is voldoende.

En vermits ik voor het interessantste hier op het forum toch een decennia of twee te laat geboren ben kan ik hier zonder schaamte al mijn slechtste kwaliteiten tentoonspreiden.

PS: Allemaal zou misschien wel wat veel zijn ik geef het toe, ik probeer te doseren.

PPS: Ik bedoel niet @Tonerider he just to be clear.

PPPS: @Wannez @straight_six ik meen dat niet he dat dat slechte kwaliteiten zijn maar ik moest iets zeggen.
Je vergeet nog het belangrijkste. Zij die daar “over vallen” zijn jou niet waard 👊🥳

Als hij zich nu gewoon terug in die champignons legt?

c2f5f9dab661998c7beedb219abdac651354fef4.gifv

Nu ik je hier toch heb, kunt ge eens een avatar nemen die mij niet altijd doet denken aan die van dewdrop? Ik mis de laatste tijd tussen jullie daardoor. Jullie mogen onderling uitmaken voor wie dat een belediging is!
Deze mening deel ik 👍 verwarrend.

Een vraagje mbt profielen.
Stel dat de optie 'negeer' bij sommige leden niet beschikbaar is als je op hun profiel klikt, betekent dan dat ze mij op negeerlijst hebben gegooid?:unsure:
Bvb ik bekijk het profiel van Squid en bij haar zie ik dat 'negeer' er niet tussen staat. Enkel 'volg' etc...
Wil haar niet op mijn negeerlijst zetten maar bij andere leden staat het er wel gewoon. Zoals bvb bij green mamba en 515 etc

Stel dat de optie 'negeer' bij sommige leden niet beschikbaar is als je op hun profiel klikt, betekent dan dat ze mij op negeerlijst hebben gegooid?:unsure:
Bvb ik bekijk het profiel van Squid en bij haar zie ik dat 'negeer' er niet tussen staat. Enkel 'volg' etc...
Wil haar niet op mijn negeerlijst zetten maar bij andere leden staat het er wel gewoon. Zoals bvb bij green mamba en 515 etc
Zou het kunnen dat dit gelinkt is aan de redacteur titel? Nouja. Alles anders dan gewone members.

Een @coldplayke kan ik ook niet negeren bijvoorbeeld.

Ik kan squid ook niet negeren :thinking:

Edit: verklaring hierboven. Even gemist dat squid geen gewone member meer is

Heeft volgens mij te maken omdat ze redacteur is.

Ah ja zou kunnen want bij coldplayke staat dat er ook niet.
Maar hoe zit het dan bij gewone stervelingen zoals wij? Bedoel als bij een bepaald profiel geen 'negeer' staat en 'start privéconversatie' dan heeft die persoon dat zelf uitgeschakeld?👀
Of mij op negeer gegooid?👀

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan