Ah, das zo'n uitzonderlijk fenomeen om iedereen te trakteren. Ok!Euhm... staat dat niet gewoon in dezelfde post? Ter gelegenheid van @straight_six die heeft leren spellen?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah, das zo'n uitzonderlijk fenomeen om iedereen te trakteren. Ok!Euhm... staat dat niet gewoon in dezelfde post? Ter gelegenheid van @straight_six die heeft leren spellen?![]()
AbsoluutAh, das zo'n uitzonderlijk fenomeen om iedereen te trakteren. Ok!

Bedankt voor deze eer

Bedankt voor deze eer![]()
.Mijn content is nooit BG waardig.
Ik wou hem in de post van de maand thread zwieren, maar ik gok dat de andere forum gebruikers deze content niet als waardig zien.
Remember, is TrashCan and not TrashCannot.Mijn content is nooit BG waardig.
I’m trash and I know it.
I ‘memberRemember, is TrashCan and not TrashCannot.
Good noodle.I ‘member
Ik noem mijne mcflurry, niet noodle.Good noodle.
Ik denk dat we eerder willen weten of het frikandel, lange hamburger of curryworst is.Ik noem mijne mcflurry, niet noodle.
Ik denk t niet.Ik denk dat we eerder willen weten of het frikandel, lange hamburger of curryworst is.
Maar jij moet ook niet denken, wij denken voor u.Ik denk t niet.
Het was dit moment dat hij besefte dat er iets mis was. Heel erg mis.Maar jij moet ook niet denken, wij denken voor u.
Sprekend voor de vrouwen: it on like Donkey Kong.Het was dit moment dat hij besefte dat er iets mis was. Heel erg mis.
Zou dit het moment zijn waarop hij had gewacht? Het had gevreesd?
Het moment waarop de vrouwen eindelijk lieten blijken dat zij alle touwtjes in handen hadden. Dat ze de macht hadden en de man niets meer was dat een slaaf en kweekmachine.
Onbekwaam en niet meer in staat om voor zichzelf te denken.
Hij sloot zijn ogen en ging de Matrix in.
Dit moest stoppen.
Het was dit moment dat hij besefte dat er iets mis was. Heel erg mis.
Zou dit het moment zijn waarop hij had gewacht? Het had gevreesd?
Het moment waarop de vrouwen eindelijk lieten blijken dat zij alle touwtjes in handen hadden. Dat ze de macht hadden en de man niets meer was dat een slaaf en kweekmachine.
Onbekwaam en niet meer in staat om voor zichzelf te denken.
Hij sloot zijn ogen en ging de Matrix in.
Dit moest stoppen.
Bloeeeeed. Bloeeeeeeed.een doffe knal schrok het woud op.
Ik probeer de vriendin te overtuigen, en deze week stiekem op 21 gezet.
Ik zou zeggen, draai het om, but that would be wrong.Ik probeer mijn vriendin ook stiekem op 21 te zetten