Str8_6
Well-known member
Je mama was gisteren toevallig niet in een publieke sauna waar ze een vleermuisdocumentaire afspeelden?Mijn mama zegt van niet en die is mega onpartijdig die is zelfs de laatste drie vier keer niet gaan stemmen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je mama was gisteren toevallig niet in een publieke sauna waar ze een vleermuisdocumentaire afspeelden?Mijn mama zegt van niet en die is mega onpartijdig die is zelfs de laatste drie vier keer niet gaan stemmen.
ze heeft vele gebreken maar dat dat bij haar nu toevallig klopt daar kan ze nu weinig aan doen natuurlijk.Altijd mooi om zien die onvoorwaardelijke moederliefde!
Mijn kind mooi kind!
Weirdo.PS: Ik gebruikte papieren zakdoeken of toiletpapier ofzo ze gelijk ne normale mens (hupla weer niet raar).
Mijn tante had een kip die dacht dat het eend was.Ik ga es gaan kijken of Jos de Debiele Duif al wakker is.
ik ga voor dat beest een blog maken denk ik![]()

Wow shit ik dacht dat je 2de zin op je tante sloeg en dat die mentaal gestoord was en kippen niet van eenden kon onderscheiden.Mijn tante had een kip die dacht dat het eend was.
Ze is verdronken![]()
Mijn tante had een kip die dacht dat het eend was.
Ze is verdronken![]()

Mijn tante was gelukkig mentaal oke en is niet verdronken.Wow shit ik dacht dat je 2de zin op je tante sloeg en dat die mentaal gestoord was en kippen niet van eenden kon onderscheiden.
Was ook wel wat grappig. Mijn tante woonde in een bos met een beek en eenden, ganzen, kippen. Ze heeft die kip nog een paar keer uit het water kunnen halen maar uiteindelijk bleef die maar mee in het water springen en op een dag was mijn tante te laat .Da's erg..
maar toch![]()

Was het dan een echt waterkieken of nietMijn tante had een kip die dacht dat het eend was.
Ze is verdronken![]()

Ge hebt hem is nen dikke worm gegeven ofwa?Joske had honger.
Ne Lintworm?Ge hebt hem is nen dikke worm gegeven ofwa?
Strak plan. Joske vetmesten en dan lekker klaar maken met een Porto - honingsausje.Joske had honger.

En @Mulan , slowchat mannekes!Ivm zijn normale waardes he.. We (wannez, Lint zijn vrouw en mezelf) zijn het er al over eens dat ze bij mij het kleinste leek. Dus dan weten we genoeg.
Ge hebt hem is nen dikke worm gegeven ofwa?
waar is den tijd 100 dagen vieren en beginnen in de weirdo's in Leuven met pinten aan 90 cent ofzoWeirdo.

Wij hadden in ons vorig huis zo een merel.Goeiemorgen Jos!
![]()
Nog tot 18u deze avond!
Die behulpzaamheid beperkt zich dan toch voornamelijk tot de keukentafel.Of Wannez kan komen afwassen, dat is zijn ding, behulpzaam zijn.