slapende knieën vind ik idd helemaal de maxHet een sluit het ander niet uit schattebol.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
slapende knieën vind ik idd helemaal de maxHet een sluit het ander niet uit schattebol.

Allez ik kwam net een beetje BG sfeer à l'ancienne brengen.Ik heb het niet op mijn posts hoor.
Gewoon in het algemeen zitten er daar die express zinnen uit posts halen (en indien nodig nog wat verdraaien ook) om de ander belachelijk te kunnen maken of dom te doen overkomen terwijl 90% van die post wel op iets slaat.
Maar goed. Hier gaan we de sfeer er wel proberen in te houden.
Raren.slapende knieën vind ik idd helemaal de max![]()
Ab-so-luut!Raren.
Welkom in slowchat/zwam, waar normaal abnormaal is! 
Ik meen dat hier allemaal niet ze wees gerust.Raren.
Dus besloot je euforisch te worden over mijn knieën?!?!Ik meen dat hier allemaal niet ze wees gerust.
Ik val gewoon op een schoon snoetje en een koppel stevige tetten zoals dat het hoort.
Een gekregen paard…Dus besloot je euforisch te worden over mijn knieën?!?!
Djeeeezzzuuuuussss!!!
Et tu, Brute...Een gekregen paard…
euforisch euforisch niet overdrijven he lichte opwinding is een betere omschrijving.Dus besloot je euforisch te worden over mijn knieën?!?!
Djeeeezzzuuuuussss!!!
Ik heb al andere foto’s gezien, maar daar is arevee niks mee vooruit.Et tu, Brute...
Terwijl ze op haar knieen zat?Ik heb al andere foto’s gezien, maar daar is arevee niks mee vooruit.
toch niet van haar schouders zeker nog zoiets. gewrichtenIk heb al andere foto’s gezien, maar daar is arevee niks mee vooruit.
.In elk geval eentje met een besmeurd gezichtTerwijl ze op haar knieen zat?

Daar kijkt niemand van op natuurlijk.In elk geval eentje met een besmeurd gezicht![]()
Ge zijt veranderd! De vroegere arevee zou dan net extra doorglijden.k ga maar eerst eten zeker k voel dat het hier ne slippery slope aan t worden is.
ik ben te gevoelig over unsures van vrouwelijk schoon.Ge zijt veranderd! De vroegere arevee zou dan net extra doorglijden.

I knowAb-so-luut!
Welkom in slowchat/zwam, waar normaal abnormaal is!
![]()
Well, technically, wel iemandDaar kijkt niemand van op natuurlijk.

als ze op haar knieeen zit kijk je er wel degelijk op neer.Well, technically, wel iemand![]()