Het grote slowchat topic

Ik dacht dat dat zo een ‘jongensding’ was: boom zien en er in klimmen. Zolang het idd geen tien meter hoog is, zou dat toch een leuk date-idee zijn. Man-met-pet zal zaterdagmiddag in boom zitten, klaar voor conversatie BYOM (Bring Your Own Mexicano)
ik ben geen jongen meer he. ik ben een aardige en lieve oude vent, die kruipen niet meer in bomen.

ik ben geen jongen meer he. ik ben een aardige en lieve oude vent, die kruipen niet meer in bomen.
Boys will be boys…
morticia_addams_gif.gif

Ik heb vandaag een kruiwagen gekocht dus transport is ok!
't Is qua smaak mijn ding wel niet, er lopen lekkerder exemplaren rond volgens mij!

@Tonerider time 2 cheer you up: ik ben ervaringsdeskundige, ik heb zoveel contactallergiën dat het onomstotelijk bewezen moet zijn dat ik het resultaat ben van een vluggertje. 😥

't Is qua smaak mijn ding wel niet, er lopen lekkerder exemplaren rond volgens mij!

@Tonerider time 2 cheer you up: ik ben ervaringsdeskundige, ik heb zoveel contactallergiën dat het onomstotelijk bewezen moet zijn dat ik het resultaat ben van een vluggertje. 😥
Ik weet nog ene beter: een overgrootmoeder van mij kon haar ‘goede vriend’ enkel zien in de wachtzaal van het station (jaren 1880, chaperones etc de rigueur voor jonge dames) en ze namen allebei een andere trein. Ze werd zelfs door haar broer tot aan de deur gewandeld… en toch is daar eenen net-niet-buitenechtelijken zoon uit gebooren in eenen heugelijk (maar niet echt) moment.

Ik weet nog ene beter: een overgrootmoeder van mij kon haar ‘goede vriend’ enkel zien in de wachtzaal van het station (jaren 1880, chaperones etc de rigueur voor jonge dames) en ze namen allebei een andere trein. Ze werd zelfs door haar broer tot aan de deur gewandeld… en toch is daar eenen net-niet-buitenechtelijken zoon uit gebooren in eenen heugelijk (maar niet echt) moment.
Dat doet me denken aan mijn konijn Huppel dat ik als kind had. Die zat alleen in een kot, met nogal fijnmazige draad langs elke kant. En op een ochtend had die een nest van 5.

“De konijnen staan voor den draad” heeft sindsdien een dubbele betekenis voor mij.

Ja zuh, en ondertussen zit ik zonder afwas machine. Hoe moet ik nu afwassen? Met de hand? Dat is gelijk navigeren zonder GPS.
Kan ik dat nimeer hoor :angry:.
Metserskuip kopen, 1/3de vullen met warm water en Dreft, vaat erin en dochter zeggen dat ze nu wel een grote meid is.
Werkt hier probleemloos maar heb natuurlijk ook Mr Kwispels die de prewashing voor zich neemt. 😁

Mohbahnee… ze gaan nu nog wat Breezers drinken op Best Off Cherry Moon. Een troep mannen wordt altijd twintig jaar jonger onder elkaar.
Bon, that's it!
You, me en @Myllana : girls night out! Now!
(Vrij te vertalen naar: niet 's nachts want dan willen we slapen en we hebben tenslotte allemaal kleine kinderen, en waarschijnlijk ten vroegste in april tegen dat al die agenda's een gezamenlijk vrij gaatje hebben en waarschijnlijk wordt het last minute afgeblazen wegens 1 of ander praktisch probleem but hey, at least we tried! 🤣)

Bon, that's it!
(Vrij te vertalen naar: niet 's nachts want dan willen we slapen en we hebben tenslotte allemaal kleine kinderen, en waarschijnlijk ten vroegste in april tegen dat al die agenda's een gezamenlijk vrij gaatje hebben en waarschijnlijk wordt het last minute afgeblazen wegens 1 of ander praktisch probleem but hey, at least we tried! 🤣)

Wij zijn met 2 bevriende koppels aan het proberen afspreken zo. Ondertussen al doodle v3 omdat er geen enkele avond mogelijk was tot begin mei :lol:

Bon, that's it!
Onder al die voorwaarden ben ik er absoluut bij, natuurlijk!

Tssss, we weten perfect waar en wanneer we jou een hamburger etend kunnen spotten. Of in welke supermarkt de zondagochtend (maar waarschijnlijk pas na 10u)

maar ik ben geen stalker! Echt niet!
Het is geen stalking, het is oprechte bezorgdheid. Met een verrekijker en een tracker app.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan