Het grote slowchat topic

Zo een klep is los dus kan niet dichtvallen. Tenzij @Squidward je weet wonen en het deksel er op zou doen en dichtnagelen.

Hoogstwaarschijnlijk zou ze er ook een gaatje in maken om 1 of ander gas erin te spuiten.

Dus zolang zij niet in de buurt is ga je zalig slapen.
Ik ga mij een dagplanner kopen, ik krijg hier zo veel leuke ideeën, het doet mij deugd hoeveel jullie met mijn mentaal welzijn bezig zijn!

Doet me er aan denken: ik heb nog wat Tales of The crypt op de gsm staan. Ik kan toch weer niet slapen, das ideaal se
601_hu36f832de1f67521c9c2b802de90e940c_29850_728x0_resize_lanczos_2.png

Zo een klep is los dus kan niet dichtvallen. Tenzij @Squidward je weet wonen en het deksel er op zou doen en dichtnagelen.

Hoogstwaarschijnlijk zou ze er ook een gaatje in maken om 1 of ander gas erin te spuiten.

Dus zolang zij niet in de buurt is ga je zalig slapen.
Lijkt mij dat je dus evengoed zalig slaapt als Squid er wel is?

Na het eerste paniekmoment en 5 minuten van helse pijnen door verbrande longen en organen wel ja.
Squid heeft genoeg expertise dat je dat allemaal niet voelt hoor, daar heb ik het volste vertrouwen in.
En dat is mijn onfeilbare expert opinion op basis van haar persona op dit forum 👌.

Squid heeft genoeg expertise dat je dat allemaal niet voelt hoor, daar heb ik het volste vertrouwen in.
En dat is mijn onfeilbare expert opinion op basis van haar persona op dit forum 👌.
Ja maar je hangt wel af van haar goodwill of ze je het leed wil besparen of niet.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan