en dan zou leeftijd een factor zijn qua jong of oud.“Star” wars. Giechel.
De Wannez is begot nog een prille tiener in zijn gedachten.
En daarom heb ik hem graag
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dan zou leeftijd een factor zijn qua jong of oud.“Star” wars. Giechel.
.en dan zou leeftijd een factor zijn qua jong of oud.
De Wannez is begot nog een prille tiener in zijn gedachten.
En daarom heb ik hem graag.
OEF!Wannez wel!
Talent om te voelen?Da's een speciaal talent dat jullie beide dan hebben...![]()
Joh ik vraag het nog speciaal geeft hij 1 of ander vaag antwoord. Mannen hé, niks meeole ole
xAnyana is nie mee

Joh ik vraag het nog speciaal geeft hij 1 of ander vaag antwoord. Mannen hé, niks mee![]()
Mijn excuses; ik ging verder op die “here” als “in dit topic”. Vandaar niets nieuws. *hug*The fuck is going on in here?
Ik wil zo’n shirt

Dan is t goedMijn excuses; ik ging verder op die “here” als “in dit topic”. Vandaar niets nieuws. *hug*
Zou je vast fantastisch staan!Ik wil zo’n shirt![]()
ik zo'n snorIk wil zo’n shirt![]()

So.. you're single? Wonder why...ik zo'n snor![]()

zelfs dat niet (ook zo geen snor helaasSo.. you're single? Wonder why...![]()
).Nee! We zitten ver uit elkaarIk zit ermee in mijn hoofd dat jij eerder van mijn kanten bent?

Daar is echt geen "helaas" aan hoor.zelfs dat niet (ook zo geen snor helaas).

@Mulan heeft het al mooi verwoordt, maar het stond toch echt al in de post van Squid hoor. Allow me:
krikken?
Ik zou al blij zijn met zijn haar... of gewoon al met haarik zo'n snor![]()

Ergens zit de juiste vorm erin verstopt

En ik maar denken dat dat de stijl was uit uw jeugd zo anno jaren 70, niks ook niet.Daar is echt geen "helaas" aan hoor.![]()
Ageshaming ain't cool, piepkuiken!En ik maar denken dat dat de stijl was uit uw jeugd zo anno jaren 70, niks ook niet.
Soppen?Krikken impliceert een niveau van piepen en kraken dat nog niet op mij van toepassing is. Pak een metafoor met vlottere lubricant, we zijn nog jong genoeg.