Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Never ass-ume.Stelt gij nu voor wat ik denk dat ge voorstelt?![]()
But I’m putting my ass on the line here.Never ass-ume.
Tis misschien een motivatie? ‘Pas op of je eindigt nog met een Squidward.’Stelt gij nu voor wat ik denk dat ge voorstelt?![]()
Da kan vanzeulf geregeld weurre. Zegt ma wa en wanniejer.Nog geiler!
Leer mij da aub.
Ik werk bij de flikken ik kan mij zonder problemen tien jaar ouder laten worden.Ik geef @Wannez niet graag gelijk...![]()
Technically, Mulan *is* a mom so it’s not wrong…
en in een oude Castrol maakte de beste soep begot.Op ne oude(re) fiets...
Hier zitten ergere figuren op het forum…Tis misschien een motivatie? ‘Pas op of je eindigt nog met een Squidward.’
Het is dan ook de bedoeling om u niet alle hoop te ontnemen, ik ben geen zo een slechte vangst, maar motiveren om uw beste zelf te zien? Mocht ik jonger geweest zijn (jongere ik was minder goed in de self-control dat geef ik grif toe) dan ging ik wel mijn shot geshoot hebben. En ik ben er zeker van dat ik zo geen uitzonderlijk meiske was dus dat er zeker voldoende interesse zou zijn voor R4H. Dus om uw zelfvertrouwen wat op te krikken? Snappie?Hier zitten ergere figuren op het forum…

Als ge wat flyers maakt om u te promoten wil ik die wel uitdelen in de trein wanneer ik een bevallige jongedame tegenkom?Mulan trekt gewoon altijd alle aandacht naar zich toe.
Ik zal zelf moeten zoeken![]()

tis waar ik mag niet liegen.@arevee "ik werk bij de politie is nu ook niet echt een verkoopsargument....![]()
Ma da snapte ik welGij zijt ook pure Shakespeare, gij![]()

Omdat ik nog nooit iemand geweten heb die toch niet minstens een klein beetje opgepept is als iemand zegt ‘yep, I would’.Ma da snapte ik wel
Nee da van u snapte ik ook, maar ik snapte niet waarom ge het zou zeggen, want mijn laag zelfbeeld snapt er niks van, snapte?
Ma gij hebt mij dan ook nog nooit gezien.Omdat ik nog nooit iemand geweten heb die toch niet minstens een klein beetje opgepept is als iemand zegt ‘yep, I would’.

Ik zit ermee in mijn hoofd dat jij eerder van mijn kanten bent?Als ge wat flyers maakt om u te promoten wil ik die wel uitdelen in de trein wanneer ik een bevallige jongedame tegenkom?
En ik kom vanalles tegen in de trein dus daar zal ook wel potentieel tussen zitten.![]()
Da’s omdat dat u te hard aan @straight_six doet denken. Minder vooroordelen graag!Mocht ze vrij zijn, ze zou u doen!
@arevee "ik werk bij de politie is nu ook niet echt een verkoopsargument....![]()