MAAR MIJ GODVERDOMME WEL UIT MIJN KOT PROBEREN LOKKEN EHgraag nooit meer doen.

Oen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MAAR MIJ GODVERDOMME WEL UIT MIJN KOT PROBEREN LOKKEN EHgraag nooit meer doen.

Je hoeft niet zo te roepen, we zijn niet doof!MAAR MIJ GODVERDOMME WEL UIT MIJN KOT PROBEREN LOKKEN EH
Oen
ahja das zeker de corona is over t schijnt, party like it's 2019 begot. En dan doorslapen tot de noen.MAAR MIJ GODVERDOMME WEL UIT MIJN KOT PROBEREN LOKKEN EH
Oen
ahja das zeker de corona is over t schijnt, party like it's 2019 begot. En dan doorslapen tot de noen.
Op dees nummer bv de party:
ik vind dat dus een geil nummer.En terechtik vind dat dus een geil nummer.

Hmmmmm voor een party ben ik wel uit mijn kot te lokken, toch zeker als mijne verhuis rond is deze week. Of anders doen we de party in ene keer hier. Voor elke doos die ge draagt krijgt gullie 1 pint.ahja das zeker de corona is over t schijnt, party like it's 2019 begot. En dan doorslapen tot de noen.
Op dees nummer bv de party:
Hmmmmm voor een party ben ik wel uit mijn kot te lokken, toch zeker als mijne verhuis rond is deze week. Of anders doen we de party in ene keer hier. Voor elke doos die ge draagt krijgt gullie 1 pint.
Iedereen welkom behalve @Wannez, die probeert toch maar aan mijn vrouw te zitten.
Een doos is een doos zei de @Wannez ! 
Gaat daar mee naar de brantano
Verhuisdoos!
Ik vertrouw u toch niet.Oud nieuws, die fase is voorbij!
Noemt gij mijn vrouw nu een verhuisdoos?Verhuisdoos!

dat is een schijf ook begot!ik vind dat dus een geil nummer.
.Ja maar die parkeert zijn boot in elke haven bij storm, je mag ook een beetje eer houden in uw doos-keuze.
En terecht!Ik vertrouw u toch niet.
Als ze dat wenst.Noemt gij mijn vrouw nu een verhuisdoos?![]()
Liefst zompig.Ja maar die parkeert zijn boot in elke haven bij storm, je mag ook een beetje eer houden in uw doos-keuze.
Liefst zompig.
(Lichaams)lengte + ASL plz!dat is een schijf ook begot!
Ik kan de volledige tekst vanbuiten met het juiste accent, ter info.

Te jong(Lichaams)lengte + ASL plz!![]()

Maar mogelijks kan zijn sexy location nog compenseren.Te jong![]()
asl = al diverse jaren oud genoeg om wettelijk in orde te zijn, as manly as they get, locatie goh de keukentafel, de wagen de zetel den dansvloer of toch gewoon het klassieke bed dat maakt me minder uit.ASL plz!![]()