Het grote slowchat topic

Awel, ik ben vandaag even thuis gaan douchen en kleren en speelgoed gaan halen.
Ik heb nog even verlangend naar de drankkast zitten staren maar ik wil hier in't ziekenhuis niet bekend staan als de margi mama ...
Je moet gewoon een industrial size Blue Lagoon maken en die in een fles Listerine doen. Je zal bekend staan als de tandhygiënische mama!

Edit in een fles Windex kan ook maar dan kijken ze raarder.

Vandaag weer wat beter. Soms nog wel wat stekende pijn, maar niet meer zo erg als gisteren. De pijn kan nog wel een paar weken aanhouden aangezien de zenuw meer dan een jaar gekneld heeft gezeten.

Momenteel continu wisselen tussen 25 minuten op mijn rug liggen met 25 minuten rechtstaan/rondwandelen.

Mijn moeder weet dat ik niet zo'n zoetekauw ben, dus in plaats van een pateke voor bij de koffie had ze mini-gehaktbouletjes met kriekskes gemaakt. Langs de ene kant raar als 'dessert', maar zo lekker :drool: I just love my mother.
Zoekt uw moeder nog een extra zoon? (zindelijk en ik eet pateke's ook).

Ik lust geen pateekes (of andere zoete brol), maar ik schuif graag aan voor die worstenbroodjes en krieken 👌.

Ik ben zindelijk (als nuchter).

Ik presenter dames en heren: De politie
Mijn eerste dag kwamen ze een grote zak wiet in mijn schuif steken. Toen ik vroeg aan de commisaris wat ik ermee moest doen dan zei die "we gaan dat over de middag opsmoren"

Blijkbaar was het een grapje dat ik niet goed begrepen had want hij keek maar raar als ik mijn lange blaadjes uit haalde.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan