Niet zeker wat van de twee eerst gebeurt. En of het tweede op natuurlijke wijzeIk ga sowieso wachten tot de kinderen het huis uit zijn en ik weduwe ben.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet zeker wat van de twee eerst gebeurt. En of het tweede op natuurlijke wijzeIk ga sowieso wachten tot de kinderen het huis uit zijn en ik weduwe ben.

Niet zeker wat van de twee eerst gebeurt. En of het tweede op natuurlijke wijze![]()
Ook bij 1 én 2 valt wat hulp van de mama niet uit te sluiten denk ik?Niet zeker wat van de twee eerst gebeurt. En of het tweede op natuurlijke wijze![]()
Wat heeft mijn mama daar mee te maken?Ook bij 1 én 2 valt wat hulp van de mama niet uit te sluiten denk ik?

Volgens mij heeft zij weinig te maken met Squids 1 en 2. Maar ze zou vast een fantastische adoptie-oma worden voor hen!Wat heeft mijn mama daar mee te maken?![]()
Ha dan is het niet “de mama” want da’s sowieso die van mijVolgens mij heeft zij weinig te maken met Squids 1 en 2. Maar ze zou vast een fantastische adoptie-oma worden voor hen!

Maar ik heb ook een "de mama"Ha dan is het niet “de mama” want da’s sowieso die van mij![]()

Broer?Maar ik heb ook een "de mama"![]()

Ah das handig voor de volgende verhuis! We maken er een familiefeest van dan.Broer?![]()

Wannez, ik kan het u maar beter vertellen: uw mama moonlight hier soms als ons mama.Ha dan is het niet “de mama” want da’s sowieso die van mij![]()
Als je rode wijn hebt, klinkt dat nog plausibel.Wannez, ik kan het u maar beter vertellen: uw mama moonlight hier soms als ons mama.
De nalatenschap van het origineel was liters gin, uw mama kan moonlighten rond den apero.Als je rode wijn hebt, klinkt dat nog plausibel.
Noem mij maar dan papa want volgens mijn kleine doe ik de mama.Ha dan is het niet “de mama” want da’s sowieso die van mij![]()
Complexen over?Noem mij maar dan papa want volgens mijn kleine doe ik de mama.

Nee, ik ben er trots op.Complexen over?![]()
Brrrr friskes buiten. Vandaag bekisting voor beton maken.
Duvelke?Ik zen kapot.