Het grote slowchat topic

Wel grappig dat @Tonerider dat dan liked, ik heb meer schrik van zijn kookkunsten dan van die van @Squidward . Veel grotere kans dat haar eten lekker is en je er daarna gene last van zal hebben.
Fretten, *boef* dood.
Daar zou ik nog voor tekenen. Alez, nu niet direct, maar "dan eens". 😇

Wel grappig dat @Tonerider dat dan liked, ik heb meer schrik van zijn kookkunsten dan van die van @Squidward . Veel grotere kans dat haar eten lekker is en je er daarna gene last van zal hebben.
Fretten, *boef* dood.
Squid biedt eten aan, maar vier vijfde van haar posts zijn over iemand te vergiftigen; ik bied geen eten aan anderen aan, dus kan ik ook niemand vergiftigen. Conclusie: er is geen probleem met mijn like.

Fretten, *boef* dood.
Ik heb niet en zal nooit een issue hebben met Mulan op deze aardbol. Normaal gezien zou zij dus altijd gerust mogen eten. En een special request zou ik niet doen want The World Needs Mulans In It.

Fretten, *boef* dood.
Achja true wat kan er ook mis gaan (en als het "mis gaat" dan stopt de ellende hier ook meteen :unsure: ).
Misschien kan haar man koken en kan zij het op het einde "verrijken" in haar repertoire zal wel iets smaakloos zitten. Wat is zijn specialiteit (qua eten)?

Ik heb hoegenaamd (nog) geen probleem met uw aanwezigheid op deze aardbol! Kommeke soep?
😘
Gaarne, welke smaak?

Dat gevaar lopen ze bij jou aangezien je voedsel aanbiedt. Ik kan niemand onbewust vergiftigen want ik biedt geen eten aan. Zo moeilijk is die logica toch niet?
Ik heb ook een paar mooie messen, het moet niet altijd kokeneten zijn.
Gij zijt wel heel overtuigd in uw ‘niet gelijk Squid willen zijn’. Ik ga bijna gekwetst zijn.

Ik heb ook een paar mooie messen, het moet niet altijd kokeneten zijn.
Gij zijt wel heel overtuigd in uw ‘niet gelijk Squid willen zijn’. Ik ga bijna gekwetst zijn.
Natuurlijk ben ik overtuigd dat ik u niet ben of wil zijn, ik ben een single man zonder kinderen en zonder kook- en vergifkunsten, gij een getrouwde vrouw met kinderen en kook-en vergifkunsten en die er nog plezier in heeft ook.
Ik heb sinds de dag dat ik hier woon nog maar 2 bezoekers gehad, gij hebt zelfs uw kapper al te eten gehad.
Natuurlijk zijn we niet gelijk. Het is goed zo: ben jij maar Squidje en zal ik wel Toontje blijven.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan