Het grote slowchat topic

VOORLOPIG wel ja!
Zoek potentiële werkgevers dan maar uit op basis van goede hospitalisatieverzekering!
@Tomski Dat is toch redelijk dreigende taal, ik zou voortdoen aan dat zwembad en die catering zodat je aan haar good side blijft. En kijk hoe lang je buitenspel bent met gebroken knieschijven, gewoon om zeker te zijn.

Iedereen moet van Tomski afblijven. Ik moet geen zwembadfeest met airfryer shit of me per beet moeten afvragen of dat nu gif was dat ik proefde.
Tomski wist heel goed dat hij door zich te profileren als sympathieke kok met mogelijks zwembad ging publiek domein worden. Er is geen ‘Tomski’ er is enkel ‘Onze Tomski’.

Hebben jullie weet van iemand die 3d animatie doet? Het bedrijf waar ik werk wil een filmpje maken waarbij animatie vanuit Inventor gebruikt wordt in combi met een animatie van een rennend persoon. Moet wel een beetje deftig zijn en gefactureerd kunnen worden, dus enkel animators die dit als job hebben.

Hebben jullie weet van iemand die 3d animatie doet? Het bedrijf waar ik werk wil een filmpje maken waarbij animatie vanuit Inventor gebruikt wordt in combi met een animatie van een rennend persoon. Moet wel een beetje deftig zijn en gefactureerd kunnen worden, dus enkel animators die dit als job hebben.
Chris Ume

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan