Mulan
Well-known member
Aaaah, nu wordt het wel duidelijker waarom je terug overweegt in loondienst te gaan!Cool, een pericarditis, ik heb da ook al es gehad. 7 dagen hospitaal bij mij.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aaaah, nu wordt het wel duidelijker waarom je terug overweegt in loondienst te gaan!Cool, een pericarditis, ik heb da ook al es gehad. 7 dagen hospitaal bij mij.

Aaaah, nu wordt het wel duidelijker waarom je terug overweegt in loondienst te gaan!![]()
VOORLOPIG wel ja!Mijn enige hospitalisatie ooit, edeluitlachbare!
@Tomski Dat is toch redelijk dreigende taal, ik zou voortdoen aan dat zwembad en die catering zodat je aan haar good side blijft. En kijk hoe lang je buitenspel bent met gebroken knieschijven, gewoon om zeker te zijn.VOORLOPIG wel ja!
Zoek potentiële werkgevers dan maar uit op basis van goede hospitalisatieverzekering!
Ik dacht toch echt eerder zijn cholesterol?But his heart is his weak spot!
But his heart is his weak spot!
Yes. Your major arteries.you know the hard spot éh
Zwijgen en verder die zwemkom uitgraven, straks is Mulan boos en gebruikt ze u als fundament.ik heb een bloedblein
voor de mensen die niet van Aalst zijn: "een bloedblaar"
Iedereen moet van Tomski afblijven. Ik moet geen zwembadfeest met airfryer shit of me per beet moeten afvragen of dat nu gif was dat ik proefde.Zwijgen en verder die zwemkom uitgraven, straks is Mulan boos en gebruikt ze u als fundament.
Tomski wist heel goed dat hij door zich te profileren als sympathieke kok met mogelijks zwembad ging publiek domein worden. Er is geen ‘Tomski’ er is enkel ‘Onze Tomski’.Iedereen moet van Tomski afblijven. Ik moet geen zwembadfeest met airfryer shit of me per beet moeten afvragen of dat nu gif was dat ik proefde.
Een bleine in het Kortrijks, zo leer je eens een echte taalik heb een bloedblein
In de Kempen zeggen we dat ook, bloedblein of bloedblaan, allebei correct hier.ik heb een bloedblein
Hebben jullie weet van iemand die 3d animatie doet? Het bedrijf waar ik werk wil een filmpje maken waarbij animatie vanuit Inventor gebruikt wordt in combi met een animatie van een rennend persoon. Moet wel een beetje deftig zijn en gefactureerd kunnen worden, dus enkel animators die dit als job hebben.
Ik weet niet hoe je over mijn aanwezigheid op deze aardbol denkt, dus tot nader order heb ik een zeker angst voor voedsel dat van jou komt als ik je posts hier lees ...€5.45 maar ik wil voor u wel een prijzeke maken