Tonerider
Well-known member
asking the right questionsHow crazy is she?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
asking the right questionsHow crazy is she?
Make it so!Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik overtuigd ben dat ik een vrijgezellige ken die wel een match zou kunnen zijn voor tonerider![]()
Te rustig voor mijHow crazy is she?

jamaar, geen afdankertjes van u he. Als ik na u kom, kunnen ze maar enkel ontgoocheld zijnTe rustig voor mij![]()
Ik ben al langer vrijgezel dan Mulan.Waarom was er geen GoFundMe voor de Mulan-Birthday? Als er nu iemand verdienende is van een schoon kadooke. Kan iemand nog snel een strik rond een vrijgezelle BGer doen? Hij moet niet lang meegaan, tis het gedacht dat telt.

Tja, er zijn er hier die qua "vrijgezelligheid" winnen van ons allemaal en alsnog the biggest loser zijn. (Neen, geen specifieke naam in gedachten!)Ik ben al langer vrijgezel dan Mulan.
Da’s hier weer nie eerlijk he!![]()

Ik wil u wel een extraatje laten verdienen.Tja, er zijn er hier die qua "vrijgezelligheid" winnen van ons allemaal en alsnog the biggest loser zijn. (Neen, geen specifieke naam in gedachten!)
T ging hem om een extraatje VERDIENEN sjoe!![]()

Alé, welk merk, welk jaar en wat van bumper (voor of achter) ik zal eens zien wat er te vinden is.Ik ben al langer vrijgezel dan Mulan.
Da’s hier weer nie eerlijk he!![]()
En hoeveel km’sAlé, welk merk, welk jaar en wat van bumper (voor of achter) ik zal eens zien wat er te vinden is.

En hoe snel de toerenteller op snelheid is?En hoeveel km’s![]()
Aw, Recipe4Love!‘T is het gedacht dat telt he?
Ik kan wel om met nen dieselEn hoe snel de toerenteller op snelheid is?
Harder duwen!En hoe snel de toerenteller op snelheid is?
Toch nie veel van te merken zenneAw, Recipe4Love!

Tja, ik kan u helpen met ne lasagne maar de receptuur anders lijkt mij meer een sterkte van Wannez. Ik ben zelf eerder per ongeluk van ‘t straat geraakt dus behalve een schoon kleedske aan doen naar het werk heb ik weinig tips.Toch nie veel van te merken zenne![]()
Da heb ik al geprobeerd.Tja, ik kan u helpen met ne lasagne maar de receptuur anders lijkt mij meer een sterkte van Wannez. Ik ben zelf eerder per ongeluk van ‘t straat geraakt dus behalve een schoon kleedske aan doen naar het werk heb ik weinig tips.
Ik heb gewoon aan die van mij gezegd ‘wij zijn samen nu’ en dat was dat. Probeer het zo eens?Da heb ik al geprobeerd.
N rood en een zwart zelfs!
Wij zijn samen nu.Ik heb gewoon aan die van mij gezegd ‘wij zijn samen nu’ en dat was dat. Probeer het zo eens?
Mijn echtgenoot zegt dat het uw beurt is om te stofzuigen morgen.Wij zijn samen nu.