Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was die quote aan het aanpassen naar "ik hoop veel piemel van die mannen" om u in het uit de context topic te zwieren, totdat ik opeens door had dat het mijn eigen quote was

Was dat effectief daarvoor?Bendeleider van een toekomstige knokploeg om @Remake zijn probleem op het werk op te lossen.
Was eigenlijk gewoon een inside joke naar onze schooltijd, maar blijkbaar waren er gewilligen om de baseballbats op te pakken.
Leek me toch duidelijk niet serieus te zijn. Maar goed, achter de schermen kunnen we ons plan afwerken.Ja ik heb goed moeten zoeken om het juist te vinden en dan eens nagevraagd. Nuja na mijn uitleg begreep de mod het wel dus no hard feelings.Was dat effectief daarvoor?Leek me toch duidelijk niet serieus te zijn. Maar goed, achter de schermen kunnen we ons plan afwerken.
Ja ik heb goed moeten zoeken om het juist te vinden en dan eens nagevraagd. Nuja na mijn uitleg begreep de mod het wel dus no hard feelings.

Best afspreken achter het KTA, want aan het VTI krijg je een ban.En anders moet ge 't maar zeggen dan gaan we er met een knokploegske op af![]()
Alez, Toontje, strikje graag!Waarom was er geen GoFundMe voor de Mulan-Birthday? Als er nu iemand verdienende is van een schoon kadooke. Kan iemand nog snel een strik rond een vrijgezelle BGer doen? Hij moet niet lang meegaan, tis het gedacht dat telt.

sorry, ik heb een aanval van mastrophobia.
tja, hoe kan je nu pleinvrees of angst voor muizen hebbenHoe kunde daar nu schrik van hebben?

En hebde dan zware paniekaanvallen bij een E cup en een licht gevoel van onbehagen bij een A cupke?tja, hoe kan je nu pleinvrees of angst voor muizen hebben
maar aangezien ge mij niet begrijpt, geef ik u een volmacht om in mijn plaats een strikske aan te doen en u door @Mulan te laten omarmenboezemen
ondertussen kan ik bekomen van m'n angst en tegen morgen zal dat wel weer over zijn en kan ik weer een jaartje tegen![]()
exact datte en het vreemde is dat het licht gevoel van onbehagen erotiserend werkt, dus das dan een voordeel. dus waar blijven die dertigjarige vrijgezelle dames met een a-cup hier.En hebde dan zware paniekaanvallen bij een E cup en een licht gevoel van onbehagen bij een A cupke?
Volgens mij heeft hij eigenlijk schrik van mij(n persoonlijkheid) en wil hij het gewoon op de tieten steken..Hoe kunde daar nu schrik van hebben?
wacht, ik ga effe mijn avatar moeten aanpassen.
edit: gebeurd
laat ze maar komen die a-cupjes
![]()

How crazy is she?Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik overtuigd ben dat ik een vrijgezellige ken die wel een match zou kunnen zijn voor tonerider![]()