Het grote slowchat topic

Bendeleider van een toekomstige knokploeg om @Remake zijn probleem op het werk op te lossen.

Was eigenlijk gewoon een inside joke naar onze schooltijd, maar blijkbaar waren er gewilligen om de baseballbats op te pakken.
Was dat effectief daarvoor? :unsure: Leek me toch duidelijk niet serieus te zijn. Maar goed, achter de schermen kunnen we ons plan afwerken.

Was dat effectief daarvoor? :unsure: Leek me toch duidelijk niet serieus te zijn. Maar goed, achter de schermen kunnen we ons plan afwerken.
Ja ik heb goed moeten zoeken om het juist te vinden en dan eens nagevraagd. Nuja na mijn uitleg begreep de mod het wel dus no hard feelings.

Waarom was er geen GoFundMe voor de Mulan-Birthday? Als er nu iemand verdienende is van een schoon kadooke. Kan iemand nog snel een strik rond een vrijgezelle BGer doen? Hij moet niet lang meegaan, tis het gedacht dat telt.

Hoe kunde daar nu schrik van hebben?
tja, hoe kan je nu pleinvrees of angst voor muizen hebben 🤷‍♂️
maar aangezien ge mij niet begrijpt, geef ik u een volmacht om in mijn plaats een strikske aan te doen en u door @Mulan te laten omarmenboezemen

ondertussen kan ik bekomen van m'n angst en tegen morgen zal dat wel weer over zijn en kan ik weer een jaartje tegen :unsure:

tja, hoe kan je nu pleinvrees of angst voor muizen hebben 🤷‍♂️
maar aangezien ge mij niet begrijpt, geef ik u een volmacht om in mijn plaats een strikske aan te doen en u door @Mulan te laten omarmenboezemen

ondertussen kan ik bekomen van m'n angst en tegen morgen zal dat wel weer over zijn en kan ik weer een jaartje tegen :unsure:
En hebde dan zware paniekaanvallen bij een E cup en een licht gevoel van onbehagen bij een A cupke?

En hebde dan zware paniekaanvallen bij een E cup en een licht gevoel van onbehagen bij een A cupke?
exact datte en het vreemde is dat het licht gevoel van onbehagen erotiserend werkt, dus das dan een voordeel. dus waar blijven die dertigjarige vrijgezelle dames met een a-cup hier.

wacht, ik ga effe mijn avatar moeten aanpassen.

edit: gebeurd

laat ze maar komen die a-cupjes

54.gif

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan