Het grote slowchat topic

In Engeland moest je dan op zoek naar het tweekleurige Creme Egg en als je die dan vond mocht je meedoen voor £10.000. Ik lust die dingen niet maar was wel tempting.
Ik heb dat misschien ergens gemist, maar wat is uw link met Engeland eigenlijk? Ik zie u daar vaak naar refereren.

Of sympathiseert ge gewoon ermee omdat hun eten op vergif lijkt.

Ik heb dat misschien ergens gemist, maar wat is uw link met Engeland eigenlijk? Ik zie u daar vaak naar refereren.

Of sympathiseert ge gewoon ermee omdat hun eten op vergif lijkt.
Mijn mama is eigenlijk mijn mummy (letterlijk nu, dat wel) dus ik yoyo al heel mijn leven. Op het laatst herkende ze haar eigen land ook niet meer.

Mijn mama is eigenlijk mijn mummy (letterlijk nu, dat wel) dus ik yoyo al heel mijn leven. Op het laatst herkende ze haar eigen land ook niet meer.
Uw mama is naar België gekomen voor uw vader? En jullie hebben daar dan ook als gezin gewoon? Tot jij hoe oud was? En waar juist?

(feel free to ignore hoor, maar ik ben geïnteresseerd)

Uw mama is naar België gekomen voor uw vader? En jullie hebben daar dan ook als gezin gewoon? Tot jij hoe oud was? En waar juist?

(feel free to ignore hoor, maar ik ben geïnteresseerd)
Taunton, Somerset als gezin af en aan, mijn papa was beroepsjournalist en die had daar ook werk. Ma was in de jaren 70 in België voor haar vader en is toen blijven plakken aan die van mij. Tot ik 15 was, was het schooljaar daar en vakanties zagen we wel, op 15 kwamen ze effectief terug naar hier en dan was het voor mij vakanties daar als ik daar zin in had.
Ik heb het, volgens mij, echt op zijn best meegemaakt in de nineties, er was geen cooler plaats dan daar. And then the dumdums took over.

@Tomski No, and I ain’t neva been to Magaluf eitha.

Taunton, Somerset als gezin af en aan, mijn papa was beroepsjournalist en die had daar ook werk. Ma was in de jaren 70 in België voor haar vader en is toen blijven plakken aan die van mij. Tot ik 15 was, was het schooljaar daar en vakanties zagen we wel, op 15 kwamen ze effectief terug naar hier en dan was het voor mij vakanties daar als ik daar zin in had.
Ik heb het, volgens mij, echt op zijn best meegemaakt in de nineties, er was geen cooler plaats dan daar. And then the dumdums took over.

@Tomski No, and I ain’t neva been to Magaluf eitha.
Hebt ge dan zo'n heerlijk west country accent als ge Engels spreekt?

Fuuuuuu… De papa is een avond weg dus mogen kinderen kiezen wat te eten. Oudste wil een Pizza Hut. No problem.
De website van PH wil ons adres nooit aannemen - geen idee waarom maar ze geven aan niet te leveren ook al doen ze dat wel - dus moet het via Deliveroo.
Ik bestel. ‘Aan het maken aan het maken’ ‘er is vertraging’ ‘aan het maken aan het maken’ ‘geleverd’. Niet onderweg, neen, geleverd.
Onderhand anderhalf uur aan het wachten, ik kies toch maar om opnieuw te laten leveren.
Na nog eens 20 minuten bel ik toch eens, om zeker te zijn.

Ah, nee mevrouw, Deliveroo daar werk ik echt niet graag mee dus die opnieuw levering daar doe ik niet aan mee. De koerier zal het zelf opgegeten hebben.

Ja maar door de optie ‘opnieuw leveren’ te kiezen, is mijn mogelijkheid tot geld terug wel weg. Bedoelt u nu dat ik én geen eten én mijn geld kwijt ben?

Tja, mevrouw, ik zeg het, ik werk niet graag met Deliveroo. Ik maak geen nieuwe bestelling.

Ik heb dan met Deliveroo gebeld en zij hebben ook van hem het deksel op de neus gekregen dus die meneer was wel zo vriendelijk om het geld terug te storten en op rekening ‘want misschien heeft u even geen zin in leveren’ (lol)

Ik weet het, é, mensen, Deliveroo is redelijk flut en PH is redelijk flut maar ik wou gewoon mijn kleine een plezier doen en dan is dit toch wel kl*.
Ah kom seg, stuurt den TRUMP daar es op af, die fixt dat wel voor u.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan