Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat mag een vingernagel of een haar zijn, hoor, ge moet uw eigen niet uitwringen.10! Er moet ook wel dna van mij in zitten dan, en 10 haal ik niet meer op mijn leeftijd...
Neeneenee, wat ik doe, doe ik goed.Dat mag een vingernagel of een haar zijn, hoor, ge moet uw eigen niet uitwringen.
Wacht nog tot 2024, naar wat ik al gelezen heb op het forum kan dat dan met zijn linkse traantjesHij zou die nog durven dopen met voorvocht (vocht uit zijn voor).

Dan liever voorvocht.Wacht nog tot 2024, naar wat ik al gelezen heb op het forum kan dat dan met zijn linkse traantjes![]()
Bwa, linkse traantjes in combo met sossenmuziek is wel nog aangenaamDan liever voorvocht.

Leuk, dollen met vladi.Bon, je kan hier ook voodoo op doen
![]()
Of eender welke andere suggestie van irritante BG'ers.I shit you not, dit was mijn tweede idee voor een inzamelactie als mijn zwijgactie niets had opgebracht: Voodoo-popjes van mij![]()

Of eender welke andere suggestie van irritante BG'ers.![]()
Tot eind januari was er ene in elk geval beduidend minder irritant.Zijn er dan andere?
Tot eind januari was er ene in elk geval beduidend minder irritant.
Je hebt de immer grappige Tonerider, die gezegend is met het lichaam van een Romeinse wijngod... (en in verval zoals het colosseum)Zijn er dan andere?
Ik had voorsteld aan Loser om er van Mac te verkopen.Zijn er dan andere?

Je hebt de immer grappige Tonerider, die gezegend is met het lichaam van een Romeinse wijngod... (en in verval zoals het colosseum)
Mac heeft me dunkt al voldoende kwelduivels in zijn nabijheidIk had voorsteld aan Loser om er van Mac te verkopen.![]()

Ah juist, dementerende BG-ers met waanstoornis was ik nog vergeten.