Mulan
Well-known member
Als ik moet kiezen tussen gewone chocolade en Manons: there is only one right answer!Ik heb bewijs op beeld.
(F#@*ck wat heb ik allemaal doorgestuurd naar jou?!? En op den drank kan ik het ook al niet steken
)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik moet kiezen tussen gewone chocolade en Manons: there is only one right answer!Ik heb bewijs op beeld.
)Een dame met goede smaak!Helemaal fout, de enige echte Leonidas Manons are my guilty pleasure!![]()
… wat chocolade betreft.Een dame met goede smaak!
Soms inderdaad rare dates, van horen zeggen… wat chocolade betreft.

QFT!Soms inderdaad rare dates, van horen zeggen![]()

Zeker, maar niet meer van haar dan van mij@Wannez zijn er daar foto's bij die onder de noemer stomste stoot van de dag kunnen of genante situaties?
We zullen discreet omgaan met de informatie...

Jij was mijn beste eerste date ooit!

Eerst twee weken keelpijn, dan gisteren die migraine aanval en vandaag loop ik al heel de dag mank vanwege een zeer spier in de onderrug.
En ook teveel frieten gegeten.
Ik print deze efkes af voor er een steek of sarcastische aanvulling volgtJij was mijn beste eerste date ooit!![]()

Tja, ik spreek enkel over de eerste....Ik print deze efkes af voor er een steek of sarcastische aanvulling volgt![]()

F#@*ck wat heb ik allemaal doorgestuurd naar jou?!?

Voordeel van ouder worden: je kent minder schaamte.

@Wannez zal het vast niet erg gevonden hebben!Voordeel van ouder worden: je kent minder schaamte.![]()
White and nutty, sounds about you… wat chocolade betreft.
@Loser ergens moet er zo’n popje met zijn been omhoog hangen aan een kepernagel.Mocht iemand denken van ‘tiens, voodoo, tis eens iets anders’Is een goed begin.
![]()
I shit you not, dit was mijn tweede idee voor een inzamelactie als mijn zwijgactie niets had opgebracht: Voodoo-popjes van mij@Loser ergens moet er zo’n popje met zijn been omhoog hangen aan een kepernagel.

Ik wil er 10!I shit you not, dit was mijn tweede idee voor een inzamelactie als mijn zwijgactie niets had opgebracht: Voodoo-popjes van mij![]()
10! Er moet ook wel dna van mij in zitten dan, en 10 haal ik niet meer op mijn leeftijd...Ik wil er 10!