Veel dates de voorbije dagen, zeg. Ik weet niet meer of ik mij nog speciaal moet voelen hoor.Een leuke lunchdate gehad met @Mulan deze middag![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel dates de voorbije dagen, zeg. Ik weet niet meer of ik mij nog speciaal moet voelen hoor.Een leuke lunchdate gehad met @Mulan deze middag![]()

Ja maar Tonerider zat daar vandaag nietDaar ging ik vanuit ja dan kunt toch ook hamburger eten of niet?

Als ge u speciaal wilt voelen bij mij moet ge er geen 3 andere vrouwen bij uitnodigen héVeel dates de voorbije dagen, zeg. Ik weet niet meer of ik mij nog speciaal moet voelen hoor.![]()
(Zoals zaterdag
)
Best de dag en plaats geheim houden of enkele van hier zouden wel interesse kunnen krijgen/opduiken 
gij laat alle kansen ook gewoon liggen. dan moet ge achteraf ook niet komen klagen he.Veel dates de voorbije dagen, zeg. Ik weet niet meer of ik mij nog speciaal moet voelen hoor.![]()
zelf al ben ik er niet: ER WORDT HIER NIET IN MIJNE HOF GEFOEFELD HEMaakt niet uit want @Tonerider zat toen niet in Temse.![]()
Sinds wanneer hebt gij nen hof?zelf al ben ik er niet: ER WORDT HIER NIET IN MIJNE HOF GEFOEFELD HE
ik beschouw temse als mijnen hof.Sinds wanneer hebt gij nen hof?
Wat is 2 feb?Ik weet dat het nog geen 2 feb is ma ben toch al pannekoeken aant bakken. Zin in crepe suzette vanavond![]()
Wat is 2 feb?
Met “kinnekessuiker”? (Die lichte bruine)Op Lichtmis is er geen vrouwken zo arm, of zij maakt haar panneken warm!
Instant nostalgie aan lichtmis bij mijn grootouders waar er dan stapels pannekoeken (in die tijd nog zonder tussen-n) op de hele familie lagen te wachten![]()
Op die harde Brusselse wafels? Naaaaah... Slagroom!Met “kinnekessuiker”? (Die lichte bruine)

whatSayeth what??
Op Lichtmis is er geen vrouwken zo arm, of zij maakt haar panneken warm!
Instant nostalgie aan lichtmis bij mijn grootouders waar er dan stapels pannekoeken (in die tijd nog zonder tussen-n) op de hele familie lagen te wachten![]()

Op de pannenkoeken hee. Focus!Op die harde Brusselse wafels? Naaaaah... Slagroom!![]()
Die zijn verrassend luchtig én lekker en praktisch om te maken in de airfryer als je de diepvries verpakkingen koopt.Sayeth what??