Squidward
Well-known member
En van de bomma, ons ma en ikzelf ben ik absoluut de meest redelijkeIk begin een tendens te zien bij de squidvrouwen!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En van de bomma, ons ma en ikzelf ben ik absoluut de meest redelijkeIk begin een tendens te zien bij de squidvrouwen!![]()

FTFYEn van de bomma, ons ma en ikzelf ben ik op dit moment absoluut de meest redelijke![]()
Vunzige vos had u ook niet misstaanZo eentje met een vossenstaart aan?

Yes yes. Iedereen moet een allitererende naam krijgen!Vunzige vos had u ook niet misstaan![]()
Discrete Diffie?Yes yes. Iedereen moet een allitererende naam krijgen!
Dwaze Diffie dan. Soms wat onbezonnen, maar goed van inborst.Discrete Diffie?
Kijk eens aan, @straight_six loopt al voor op al de restYes yes. Iedereen moet een allitererende naam krijgen!
.Die komt idd wel vaker te snel.Kijk eens aan, @straight_six loopt al voor op al de rest.
Toch maar eens ff gaan checken wat jlie bij de anale sex hebben geantwoord.Die komt idd wel vaker te snel.
Van horen zeggen.
Ik moet daarvoor de hele zin weten. Ik heb van u al posts genoeg gelezen zonder context om te weten dat zomaar op dergelijke vraag antwoorden niet lukt.Is ‘mits’ een moeilijk woord? Ik zeg daarnet aan een potentiële koper ‘mits’ en die verstond dat niet. Hij sprak ook wiekend dus ja.
Wellustige Wannez?Discrete Diffie?
Het object kan verstuurd worden mits betaling van verzendingskosten.Ik moet daarvoor de hele zin weten. Ik heb van u al posts genoeg gelezen zonder context om te weten dat zomaar op dergelijke vraag antwoorden niet lukt.
Als de koper een Kenji, Rudy, Anja of Shanaja is, kan ik wel begrijpen dat ze het niet snappen. Anders is die zin wel perfect.Het object kan verstuurd worden mits betaling van verzendingskosten.
Een Cedric, je zou denken… Er was deze ochtend idd een Rudy maar dat was zo een koerierdienst scammer.Als de koper een Kenji, Rudy, Anja of Shanaja is, kan ik wel begrijpen dat ze het niet snappen. Anders is die zin wel perfect.
Benieuwd of dit voor iedereen kanYes yes. Iedereen moet een allitererende naam krijgen!

Ik ook vrome vijfeenvijf, ik ook.Benieuwd of dit voor iedereen kan![]()
Dan is de vraag is het vijfeenvijf of vijfhonderdvijftienIk ook vrome vijfeenvijf, ik ook.