Tonerider
Well-known member
deepfake heIk snap da ni.
Ik heb nog nooit op ne bruine parket gedanst met ne djebellebah en handdoeken op mijne kop.
Hoe kan da dan een result geven op google?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deepfake heIk snap da ni.
Ik heb nog nooit op ne bruine parket gedanst met ne djebellebah en handdoeken op mijne kop.
er staat semi-god, niet godIk snap da ni.
Da’s nog altijd de moeite.er staat semi-god, niet god
of autocorrect had er halfzot van gemaaktDa’s nog altijd de moeite.
Tenzij ge god van de feces zijt, zoals KG

Ik weet amper nog wat ik vorige week betaald hebMaar heb je toen rond de 85 euro moeten betalen? Of is het nu corona-achterstand die ze inhalen?
Maar nader zicht op de referentie blijkt mijn verjaardag te zijn van 2020 en toen kwam het idd voor de rechtbank. Schoon cadeau 
Oei, das wel HEEL veel coronavertraging dan!Ik weet amper nog wat ik vorige week betaald hebMaar nader zicht op de referentie blijkt mijn verjaardag te zijn van 2020 en toen kwam het idd voor de rechtbank. Schoon cadeau
![]()

Ik draag geen fleece!![]()
Klopt, maar als er een interessante vis zich specifiek komt aanbieden, krijgt hij een eerlijke kans!
Wut?en zo komen die beesten dus aan die geur!
Jeg har aldri vært i Norge, ærlig talt!
Maar als ik mijn fluo vestje aan heb, helpen de mensen mij wel gemakkelijk hoor.
Hopelijk is ze ontlast voor hij zijn andere plannen in praktijk brengtJe vriendin zal blij zijn dat je ze een last noemt.

Sounds smelly.Dapper verder de grootmoeder uitmesten.
Zelfs een vrouwenliefhebber als jij zou plots toch iets anders te doen hebben. #mothballsSounds smelly.
Ik begin een tendens te zien bij de squidvrouwen!Ik heb nu ook 2 zwaarden, een bijl, een kruisboog en een soortement blunderbusachtig pistool.

Blijft goed , dat filmpje