Het grote slowchat topic

Maar heb je toen rond de 85 euro moeten betalen? Of is het nu corona-achterstand die ze inhalen?
Ik weet amper nog wat ik vorige week betaald heb 🤷‍♂️ Maar nader zicht op de referentie blijkt mijn verjaardag te zijn van 2020 en toen kwam het idd voor de rechtbank. Schoon cadeau 🤓

Ik weet amper nog wat ik vorige week betaald heb 🤷‍♂️ Maar nader zicht op de referentie blijkt mijn verjaardag te zijn van 2020 en toen kwam het idd voor de rechtbank. Schoon cadeau 🤓
Oei, das wel HEEL veel coronavertraging dan! 🙈

Maar je moet dus niet specifiek op de link klikken, via myminfin vind je het ook terug.

Ik draag geen fleece! 😡
images

Ik voed zo een flinke kindjes op. Om zeker te zijn dat noch vader noch ik vanavond te veel aan ons hoofd hebben, zal onze oudste zelf zijn koorts opmeten en ons laten weten wat het getal is. Wat een dienstbaarheid!

Dapper verder de grootmoeder uitmesten. Ik heb nu ook 2 Afrikaanse maskers, 2 zwaarden, een bijl, een kruisboog en een soortement blunderbusachtig pistool. Alsook ne Pierrot die staat, ne Pierrot die zit en een naaidoos met genoeg pailletten om een Burlesque madam een paar jaar te voorzien. Ik ben blij dat ik een zolder heb, kan ik het effectief weggooien doorschuiven na de generatie achter mij.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan