Ik zei toch dat mijn stoerheid aangetast was door de puppies?Ewel, stoeren bouwvakker?!?
Zeker nu ik mn eigen thread heb.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zei toch dat mijn stoerheid aangetast was door de puppies?Ewel, stoeren bouwvakker?!?
Ironisch genoeg vond ik dit bericht dus wél arrogant!Ik voel mij niet aangevallen over dat hondenvoer maar wel over bovenstaande. Arrogant? You can fuck right off.
Arrogant my ass.

Na de medemens vergiftigen de dieren nu ook. Of is het een testprojectje voor je het op een mens uitprobeert?Naar het schijnt het verkeerde hondenvoer.
Kan jij eigenlijk overstappen of ben jij burger-bij-politie?Na de medemens vergiftigen de dieren nu ook. Of is het een testprojectje voor je het op een mens uitprobeert?
Uw vent beetje per beetje vergiftigen met hondenvlees onder het motto van verse carbonnade.
Ik zou echt een meerwaarde zijn bij de recherche denk ik.
Burger. Maar een gewone inspecteur kan dat ook niet. Je moet een brevet halen aan de politieschool daarvoor.Kan jij eigenlijk overstappen of ben jij burger-bij-politie?
Burger. Maar een gewone inspecteur kan dat ook niet. Je moet een brevet halen aan de politieschool daarvoor.
Niet te opgelucht zijn. Wij mogen vrij veel onder toezicht van een hoofdinspecteur  (lees:erbij typen "in opdracht van" )Wat een opluchtingHm, interessant.
Ik heb mijn brevet van 200m. Telt dat?Burger. Maar een gewone inspecteur kan dat ook niet. Je moet een brevet halen aan de politieschool daarvoor.
Niet te opgelucht zijn. Wij mogen vrij veel onder toezicht van een hoofdinspecteur  (lees:erbij typen "in opdracht van" )
Ik heb eigenlijk meer toegangen dan de gemiddelde inspecteur.
Alleen maar als je het aan je zwemslip genaaid hebt en zo afkomt.Ik heb mijn brevet van 200m. Telt dat?
Ik kan ook pv's gewoon verwijderen, je uit het systeem halen,.. Maar dat zal je wel iets kosten.FuuuuuuuTiens, dat leer ik ook bij…
Ik kan ook pv's gewoon verwijderen, je uit het systeem halen,.. Maar dat zal je wel iets kosten.
Of in natura een gifmoord doen voor me is ook goed.
Ik vind het niet meer.Alleen maar als je het aan je zwemslip genaaid hebt en zo afkomt.
UitlokkingIk kan ook pv's gewoon verwijderen, je uit het systeem halen,.. Maar dat zal je wel iets kosten.
Of in natura een gifmoord doen voor me is ook goed.

Daar hebben we ook wel een plaatsje voor.Ik vind het niet meer.
Is het goed als ik zonder slip kom?
Da's precies wel zijn vloerbekleding ook ja...Dit ben jij toch echt hoop ik?
Je pet had wel beter gepast.

is gewoon googlen met de juiste termen:
sexy athletic semi-god dancing on brown parket while wearing beige djellebah with towels on his head...
![]()
Wait, wut?!? Ben jij dan toch een man?!?, ik soms op sterven na dood.
Denk ook eerder aan een verkoudheid.![]()