Als hij het streamt, leg ik bij.600 euro per "date"![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als hij het streamt, leg ik bij.600 euro per "date"![]()
Moeten is dwang.
Ik denk dat iedereen hier eens serieus genomen moet worden. 't Is nodig!
Hallo ik ben terug na 3 dagen sociaal doen.

Het is oké als dat pas binnen (zeg maar iets) 2 jaar is met een persoon naar jou voorkeur met consent van beide kanten.Moeten is dwang.![]()
Ik pas idd ten gepaste tijde graag eens dwang toe...En als je kickt op (lichte) dwang, is dat ook oké.

Ik pas idd ten gepaste tijde graag eens dwang toe...
Met toestemming natuurlijk!
Very peculiar
Zwijgen!Ik pas idd ten gepaste tijde graag eens dwang toe...
Met toestemming natuurlijk!
Straks eens een bericht sturen naar hun messenger. Het moet niet altijd om 2 euro diepvries chocoladekoeken zijn dat ik niet gekregen had.Sorry maar dat is grensoverschrijdend gedrag dat niet getolereerd mag worden. Ik zou toch klacht indienen, want als hij dat bij u probeerde zal hij dat ook wel bij anderen doen. De vuile pervert.
Omdat gij ook recht in die van hem keek?Waarom kijkt die recht in mn ogen?
Ik had ook angst voor naalden en ben nog altijd absoluut geen fan. Maar kijk nu heb ik een tattoo! Is helemaal anders vind ik, zie je ook niet tenzij je er met je smoel gaat opzitten. Zo'n lange naald die op je afkomt in ziekenhuis is veel engerIk heb angst voor naalden dus de man met tattoo kan ik niet zijn!

En de man met overdreven ‘ik ga u straks eens goed peggen’-blik?De man met bal, kan ik sowieso zijn![]()
Ewel, stoeren bouwvakker?!?Ik durf niemeer naar die foto kijken.