over zuipen te praten.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
over zuipen te praten.

De soep heb ik opgegeven en in de gootsteen gekapt. Vanaf nu enkel nog diepvriessoep ten huize Tonerider.
De fragiele vrouw: tja, ik kom enkel vrouwen tegen die een intelligente, welbespraakte, sportieve, positief denkende, levenslustige man willen. Ik heb het opgegeven qua vrouwen. (en mannen begin ik niet aan). Laat mij maar een asperge(r) zijn dan. Zo zit er nog iets van groente in me.
Inderdaad!Dan had ge het maar niet in slowchat moeten plaatsen. Emotionele momenten zijn hier niet welkom. Dit topic is om te flirten of om over zuipen te praten.
Zo zit er nog iets van groente in me.

Wat doe jij hier dan?Dan had ge het maar niet in slowchat moeten plaatsen. Emotionele momenten zijn hier niet welkom. Dit topic is om te flirten of om over zuipen te praten.

ik ben de spreekwoordelijke uitzondering op de regel.Wat doe jij hier dan?![]()
Ach, ok dan. Ik dacht dat ge al aant flirten waart. Carry on.ik ben de spreekwoordelijke uitzondering op de regel.
ik flirt enkel met depressieve gedachten #soedgyAch, ok dan. Ik dacht dat ge al aant flirten waart. Carry on.
Waarom zuip je dan gewoon niet?ik flirt enkel met depressieve gedachten #soedgy
het geld steekt in de afbetaling van mijn auto.Waarom zuip je dan gewoon niet?
Arme man. Wel, ik drink er een extra op uw afbetaling. Dat de intresten gerust wat mogen stijgenhet geld steekt in de afbetaling van mijn auto.

En als je dopt voel je je depressiever, nuttelozer,...eigenlijk wel absurd als ge erover nadenkt: ik werk om een auto te kunnen betalen om naar mijn werk te rijden... eigenlijk zou ik gewoon beter doppen, dan moet ik geen auto hebben

En hoe gaat ge dan achter uw dop gaan he?eigenlijk wel absurd als ge erover nadenkt: ik werk om een auto te kunnen betalen om naar mijn werk te rijden... eigenlijk zou ik gewoon beter doppen, dan moet ik geen auto hebben
Alles online he, #coronaEn hoe gaat ge dan achter uw dop gaan he?
ik denk niet dat de lat nog lager kan hoor. allez, depressierer wel, nuttelozer, meh... Maar dat is voor mentaal welzijn, hier moeten we flirten en zuipen, dus ander onderwerp aub.En als je dopt voel je je depressiever, nuttelozer,...![]()
ze hebben een app. ge moet uw luie kont nooit meer uit huis als ge dopt.En hoe gaat ge dan achter uw dop gaan he?
Ons topic, wij bepalen dus de regels!ik denk niet dat de lat nog lager kan hoor. allez, depressierer wel, nuttelozer, meh... Maar dat is voor mentaal welzijn, hier moeten we flirten en zuipen, dus ander onderwerp aub.
ze hebben een app. ge moet uw luie kont nooit meer uit huis als ge dopt.

Waar kan ik mij inschrijven?ik denk niet dat de lat nog lager kan hoor. allez, depressierer wel, nuttelozer, meh... Maar dat is voor mentaal welzijn, hier moeten we flirten en zuipen, dus ander onderwerp aub.
ze hebben een app. ge moet uw luie kont nooit meer uit huis als ge dopt.
Www.rva.beWaar kan ik mij inschrijven?