Het grote slowchat topic

De soep heb ik opgegeven en in de gootsteen gekapt. Vanaf nu enkel nog diepvriessoep ten huize Tonerider.
De fragiele vrouw: tja, ik kom enkel vrouwen tegen die een intelligente, welbespraakte, sportieve, positief denkende, levenslustige man willen. Ik heb het opgegeven qua vrouwen. (en mannen begin ik niet aan). Laat mij maar een asperge(r) zijn dan. Zo zit er nog iets van groente in me.

mBDgjoN_d.webp

eigenlijk wel absurd als ge erover nadenkt: ik werk om een auto te kunnen betalen om naar mijn werk te rijden... eigenlijk zou ik gewoon beter doppen, dan moet ik geen auto hebben

ik denk niet dat de lat nog lager kan hoor. allez, depressierer wel, nuttelozer, meh... Maar dat is voor mentaal welzijn, hier moeten we flirten en zuipen, dus ander onderwerp aub.

ze hebben een app. ge moet uw luie kont nooit meer uit huis als ge dopt.
Ons topic, wij bepalen dus de regels! 😇
(Tot we op de vingers worden getikt natuurlijk, meneer de Redacteur!)

ik denk niet dat de lat nog lager kan hoor. allez, depressierer wel, nuttelozer, meh... Maar dat is voor mentaal welzijn, hier moeten we flirten en zuipen, dus ander onderwerp aub.

ze hebben een app. ge moet uw luie kont nooit meer uit huis als ge dopt.
Waar kan ik mij inschrijven?

over flirten gesproken: tijdens mijn wandeling langs het scheld kwam er een blondje van de andere kant. Ik dacht ik ga haar vriendelijk goedendag zeggen. Amai, die bekeek me alsof ik een vuile pervert was. Nooit iemand ontmoet die zoveel mensenkennis had.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan