Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jama dat was mijn report en dat ging over @nestorius. Sorry, ik was gewoon jaloers dat ik minder aandacht kreeg2. Ze zijn er allesinds wel want blijkbaar waren er verschillende reports en de druppel was dat ik als opmerking erbij kreeg "stop met haar te viseren" terwijl de mod in kwestie juist degene is die in meerdere topics zelf iemand viseert.
.
Dit is toch DE ultieme twerksong!

.Is dat poepen en lekken voor generation Z?‘Poppen’ en ‘locken’ noemen ze dat tegenwoordig!
1. Kende ik totaal niet.
2. Heb niet het gevoel dat ik daarmee iets gemist heb...
![]()
Nee. Ècht niét.Wat je wil is een stripact doen op Personal Jesus van Marilyn Manson.
Tut tut. Beetje risico’s nemen. Ondertussen ook een chocomelkske kloppen. Elke man smelt.Nee. Ècht niét.
Wat heeft @Tha_nOn hiermee te maken?Her buns don’t want nun.

Vies jong, wa serieuzen boel en die trol van een nicki minaj op dezelfde pagina

Ik laat me niet onder druk zetten door jou!Tut tut. Beetje risico’s nemen. Ondertussen ook een chocomelkske kloppen. Elke man smelt.

Hmmzz... Blijkbaar ben ik het "onderdanige vrouwtje" in mezelf toch wél aan het verliezen...Ik laat me niet onder druk zetten door jou!
en de chocolade moet vooral smelten!![]()
ik ben hoogbejaard, dit is chinees voor mij, maar ik geloof u!plus deze ''I got a big fat ass' is leuk om te doen op tiktok.![]()
Ik laat me niet onder druk zetten door jou!
en de chocolade moet vooral smelten!![]()
Who TF heeft in jou ooit een onderdanig vrouwtje gezien? (Als compliment bedoeld)
ikzelf oa 
Dat nummer van Kelis vindt ik toch 10x beter dan dat van Rihanna... veel meer ritme!1. Kende ik totaal niet.
2. Heb niet het gevoel dat ik daarmee iets gemist heb...
![]()

En zoals ik dacht bestaat er een versie met chocomelk van de black russian
![]()
Adult chocolate milk - Kahlua, Vodka and Chocolate Milk
This adult chocolate milk cocktail combines the coffee taste with cream, chocolate milk and vodka for a great taste sensation. This one is for the grownups!thegardeningcook.com
Hmmzz... Blijkbaar ben ik het "onderdanige vrouwtje" in mezelf toch wél aan het verliezen...
Niet weggaan. Zo laat je de wokers denken dat ze een meerderheid vertegenwoordigen.Goed dat jij content bent. Want dat is net de reden dat je me hier niet veel meer zal zien buiten in het fietstopic.
Want ben het beu van gereport te worden door je kliekje van achterlopers telkens ik iets terug zeg. Dus have fun.

Omdat niet ALLES hier zever is, in tegenstelling tot in Zwam.Waarom staat het Slowchat topic niet in Zwam?
My kinda girl!Wat je wil is een stripact doen op Personal Jesus van Marilyn Manson.
Zowel de black als de white, wanneer ze door een blender gaan, zijn mijn favoriete cocktails. Ik kan wel plaatselijk nooit Kahlua vinden en die maakt het verschil tussen great and omg.