Het grote slowchat topic

2. Ze zijn er allesinds wel want blijkbaar waren er verschillende reports en de druppel was dat ik als opmerking erbij kreeg "stop met haar te viseren" terwijl de mod in kwestie juist degene is die in meerdere topics zelf iemand viseert.
Jama dat was mijn report en dat ging over @nestorius. Sorry, ik was gewoon jaloers dat ik minder aandacht kreeg :headshake:.
200-9.gif

En serieus: Ik gok toch dat het niet uit deze thread komt hoor. Hier ist vrijheid blijheid t.o.v. onderwater steken geven wat mij betreft (allez, er zijn grenzen natuurlijk), dus ik gok dat het eerder uit andere threads kwam? Basically wat @Mulan dus al zei over de slowchat.

Dit is toch DE ultieme twerksong!
:drool::drool::drool::drool::drool::drool::drool::drool::drool:
Dit roept wel veel, euh, ontluikende puber groei gevoelens terug op :unsure:.

‘Poppen’ en ‘locken’ noemen ze dat tegenwoordig!
Is dat poepen en lekken voor generation Z?

1. Kende ik totaal niet.
2. Heb niet het gevoel dat ik daarmee iets gemist heb...

:unsure:
Dat nummer van Kelis vindt ik toch 10x beter dan dat van Rihanna... veel meer ritme!
Niet zo'n grote fan van moderne r&b met uitzonderingen zoals dit nummer van Kelis... oudere rnb 70's en 80's ligt me pak meer. Dat vond ik echte shake your booty muziek.

En zoals ik dacht bestaat er een versie met chocomelk van de black russian :lol:

En zoals ik dacht bestaat er een versie met chocomelk van de black russian :lol:

Zowel de black als de white, wanneer ze door een blender gaan, zijn mijn favoriete cocktails. Ik kan wel plaatselijk nooit Kahlua vinden en die maakt het verschil tussen great and omg.

Goed dat jij content bent. Want dat is net de reden dat je me hier niet veel meer zal zien buiten in het fietstopic.

Want ben het beu van gereport te worden door je kliekje van achterlopers telkens ik iets terug zeg. Dus have fun.
Niet weggaan. Zo laat je de wokers denken dat ze een meerderheid vertegenwoordigen. :(

Zowel de black als de white, wanneer ze door een blender gaan, zijn mijn favoriete cocktails. Ik kan wel plaatselijk nooit Kahlua vinden en die maakt het verschil tussen great and omg.

Online vindt je deze dus wel. Supermarkten hebben weinig of geen stock blijkbaar.
Prijs van een goeie cocktail loopt dan wel snel op natuurlijk.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan