pardal
Well-known member
De macqueen?Of ik kan u ook het adres geven van een discotheek waar ze met de traktor toekomen.
Kweet eigenlijk niet of die nog bestaat![]()
Edit het antwoord te laat gezien
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De macqueen?Of ik kan u ook het adres geven van een discotheek waar ze met de traktor toekomen.
Kweet eigenlijk niet of die nog bestaat![]()
Lijkt me eigenlijk nog iets voor met @straight_six naar af te zakkenAl die zaken zijn eigenlijk verborgen zuipfestijnen. Eigenlijk verwonderlijk dat daar geen erge ongevallen gebeuren. Als je ziet hoeveel gezopen wordt op trekkertrek, pikdorsercross, combicross of caravanraces. Niet normaal eigenlijk.

die krijgt het direct aan de stok met de forse boeredochters

Ik zal nooit (gemeend) lachen met de boerse en landelijke insteek van West Vlaanderen, noch met de ondernemendheid, noch met de gezellige en "recht door zee" attitude. Dat zijn allemaal zaken die ik apprecieer en gewoon ben van mijne cote.En dan lachen met west vlaanderen, hier gaan ze met hun mercedes naar de dancings of op cafe.

. Waar is die eigenlijk? Kheb die precies al effe nimeer gezien?
Ik zal nooit (gemeend) lachen met de boerse en landelijke insteek van West Vlaanderen, noch met de ondernemendheid, noch met de gezellige en "recht door zee" attitude. Dat zijn allemaal zaken die ik apprecieer en gewoon ben van mijne cote.
Maar de taal mannekes, de taal.
Ik gok iets met de nieuwe forumregels.Waar is die eigenlijk? Kheb die precies al effe nimeer gezien?
Er is een tractor pulling in Lokeren naast de e17 allesinds.Tractor zegening, ik ben al verkocht![]()
Zo staat het hier ondertussen vol met kranen en dino's. En treinen.Er zijn ook een aantal landbouwmusea in ons land, je kan een boerderijvakantie doen (dat kan al voor een dag of twee). Zeg het wel niet aan vrienden en familie of dat kind krijgt tractorkes tot hij 56 is.
It was frowned upon.Waarom niet naar de fruit en groenten in de supermarkt…
Mijn respons is als met het fonduestel: attitude!It was frowned upon.
Bagageweegschaal deed z’n dingMijn respons is als met het fonduestel: attitude!

Omdat die de juiste attitude had, inderdaad.Bagageweegschaal deed z’n ding![]()
Post nog een een pic aub van de foef![]()
Helaba gijse dyslectzeg mannekes, hou dat es private!!

Tis ne sloeberHelaba gijse dyslect
Lezen wat je wil lezen ja!
Tis ne pitou den bibiTis ne sloeber
Lecd ys - zegt gij dat ook tegen Mrs Tomski?lecdys![]()