Het grote slowchat topic

En dan lachen met west vlaanderen, hier gaan ze met hun mercedes naar de dancings of op cafe.
Ik zal nooit (gemeend) lachen met de boerse en landelijke insteek van West Vlaanderen, noch met de ondernemendheid, noch met de gezellige en "recht door zee" attitude. Dat zijn allemaal zaken die ik apprecieer en gewoon ben van mijne cote.
Maar de taal mannekes, de taal:wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:.

Lijkt me eigenlijk nog iets voor met @straight_six naar af te zakken 🤔🍻
Waar is die eigenlijk? Kheb die precies al effe nimeer gezien?

Ik zal nooit (gemeend) lachen met de boerse en landelijke insteek van West Vlaanderen, noch met de ondernemendheid, noch met de gezellige en "recht door zee" attitude. Dat zijn allemaal zaken die ik apprecieer en gewoon ben van mijne cote.
Maar de taal mannekes, de taal:wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:.

Momo, ai een beetje moeite doet zim wijder heel hoe te verstoan.
Waar is die eigenlijk? Kheb die precies al effe nimeer gezien?
Ik gok iets met de nieuwe forumregels.

Ik zou graag de naam van mijn jongste veranderen naar El Jefe of Brother 1. En mij op voorhand verontschuldigen voor wie binnen vijftien jaar in de Gulag van Zichen-Zussen-Bolder zal belanden. Ik heb eerst zijn hemd en dan pas zijn jeans aangedaan. Ik schaam mij diep, ik ben de naam moeder onwaardig. #Off to whip myself with some branches.

pnzJTq3.gif

Er zijn ook een aantal landbouwmusea in ons land, je kan een boerderijvakantie doen (dat kan al voor een dag of twee). Zeg het wel niet aan vrienden en familie of dat kind krijgt tractorkes tot hij 56 is.
Zo staat het hier ondertussen vol met kranen en dino's. En treinen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan