Het grote slowchat topic

@Remake
Dat las ik ook overal... :smile:

Een lage temperatuur geeft blijkbaar ook regelmatig een vals positief resultaat, maar de test lag al wekenlang in een keukenkast.

Zelftesten liggen hier ook gewoon al 2 weken in de slaapkamer, dus ook geen koude temperatuur. Ik hoop toch ergens dat het vals positief is.
De lijn van mijn Predictor was indertijd ook zo licht van kleur. Hij is net 11 geworden. Waarmee ik maar wil zeggen dat testen van deze soort wel vaker niet super duidelijk zijn.

Ben ik blij dat het bij mij geen zwangerschapstest is :biglaugh: zou een groter probleem zijn dan corona
Ik was toch contenter met de positieve zwangerschapstests van mijn madam dan met haar positieve coronatest... :laugh:

En bij die tests kan je tenminste zeker zijn dat positief écht positief is! :tongue:

is dit een positieve zelftest? de bijsluiter zegt "De kleurintensiteit in het testlijngebied (T) kan variëren afhankelijk van de concentratie van de in het monster aanwezige analyten. Daarom dient elke verkleuring in het testlijngebied (T) te worden beschouwd als een positief resultaat."
maar da's toch heel lichtroze?
0u2yj1b.jpg
Was dit een zwangerschapstest, ik zou je feliciteren!

Tbh dat naaldje in een stikmachine gaat wel onverbiddelijk verder. Tzou niet de eerste zijn die ik breek omdat hij niet volledig recht zat en dus volle galet tegen de ondoordringbare plaat knalt.

Bestaat er zoiets als een showroom (of ja, mss eerder een erf) voor tractors en/of grote landbouwmachines? Mijn zoon is daar nogal door gefascineerd en leek me wel eens iets om naar te gaan kijken als we daar in de buurt van zouden zijn.

Bestaat er zoiets als een showroom (of ja, mss eerder een erf) voor tractors en/of grote landbouwmachines? Mijn zoon is daar nogal door gefascineerd en leek me wel eens iets om naar te gaan kijken als we daar in de buurt van zouden zijn.
als uw zoon daar echt liefhebber van ik kan ik ook de werktuigdagen, agriflanders of agribex aanraden. . In welke buurt zoek je juist?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan