Wilt?
Wat bedoelt ge met die combi van smileys?
Wilt gij een vuist door het holleke wilt steken?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wilt?
Wat bedoelt ge met die combi van smileys?
Wilt gij een vuist door het holleke wilt steken?![]()
Gans wiltWilt?
Gans wilt
Ik vind dit wel niet inclusief naar de ganzen toe. Die beestjes hebben toch ook iets te zeggen over wat er met hun lijf gebeurd?De ganzen hebben just niks te willen.
Ik vind dit wel niet inclusief naar de ganzen toe. Die beestjes hebben toch ook iets te zeggen over wat er met hun lijf gebeurd?
Ah das goe merci, ik kan wel ne backup lever gebruiken met mijn drankverbruik.Bien joué !
tu as gagné cette foie
Ik ben vorige keer niet gekomen nochtans. Precies verschillende herinneringen.Wanneer kom je nog eens?
Zijn dat ook buurmannen van @coldplayke ?@Green Mamba wil persé bij @Tonerider op visite. Of heb je iets horen waaien van dat legendarische frituur van Vettige Guy? Niet te verwarren met Zwangere Guy![]()
![]()

Was het @Tonerider dan die zo hard schreeuwde dat hij kwam, dat het tot thuis hoorbaar was?Ik ben vorige keer niet gekomen nochtans. Precies verschillende herinneringen.
Ik moet wel, want de bel doet het niet.Was het @Tonerider dan die zo hard schreeuwde dat hij kwam, dat het tot thuis hoorbaar was?
Gertje?Ik moet wel, want de bel doet het niet.
Nee, die klopt er opGertje?
Ik moet wel, want de del doet het niet.
Als er binnen 10 jaar ne @kay-gell motherfucker met een stepke aan mijn deur staat, dan flip ik denk ik.En idd tegelijk confronterend dat er weldra iemand met een brommerke naar uw dochter komt vragen (of tegenwoordig is dat met een stepke zeker?)
Als er binnen 10 jaar ne @kay-gell motherfucker met een stepke aan mijn deur staat, dan flip ik denk ik.
Op zijn minst zal ik de WCs afsluiten.
3 vuisten is misschien wat veel om te beginnenMoet uw dochter die 3 vuisten gewoon gunnen.