Het grote slowchat topic

Eigenlijk best wel teleurgesteld dat er maar 1 quote van mij als voorbeeld staat. Ik dacht dat ik een voortrekker was, maar als ik die quotes zie waren er toch nog harder bezig.

meer groentjes bij het eten.
Ik heb eentje mee voor groentensmoothies, kwestie van mijn goed voornemen voor dit jaar goed in te zetten.
Nee jong, echte goei voornemens. Gezond(er) koken!
Vandaag al wat groenten ingeslagen voor deze week. En ga geitenkaasjes of scampi erbij bakken.

271750760_134233979059093_2149507434106805634_n.jpg

#IkBetaalVoorAmbtenarenDusTechnischGezienZijnZeMijnBezit
Dat heeft iemand mij (als ambtenaar) gezegd en die meende dat ook. "Ik betaal u, dus je moet doen wat ik zeg."

Ik heb hem gevraagd of de Koning zijn gras komt afrijden. Dat vond hij niet grappig.

Dat heeft iemand mij (als ambtenaar) gezegd en die meende dat ook. "Ik betaal u, dus je moet doen wat ik zeg."

Ik heb hem gevraagd of de Koning zijn gras komt afrijden. Dat vond hij niet grappig.
Dat komt waarschijnlijk omdat dat niet zo’n grappig mopje is :unsure:

Ik heb er ooit eentje aan de lijn gehad die met de standaardmopjes uit de tijd van "De Collega's" afkwam. Als dat hij mij gestoord had in het lezen van mijn krant en dat de collega naast mij z'n dutje aan het doen was.

Zeer slim om dit te doen voordat je probeert om een nieuw afbetalingsplan te krijgen nadat je uw vorige niet gevolgd hebt dat je al uitzonderlijk gekregen had. 🙃

Ik heb er ooit eentje aan de lijn gehad die met de standaardmopjes uit de tijd van "De Collega's" afkwam. Als dat hij mij gestoord had in het lezen van mijn krant en dat de collega naast mij z'n dutje aan het doen was.

Zeer slim om dit te doen voordat je probeert om een nieuw afbetalingsplan te krijgen nadat je uw vorige niet gevolgd hebt dat je al uitzonderlijk gekregen had. 🙃
Ik heb ooit medewerkers gehad die bij mij als leidinggevende kwamen klagen dat ze iedere namiddag last hadden van het gesnurk van iemand van een andere dienst (ook overheid) die in dezelfde ruimte zijn bureau had. Ik was daar eens in de namiddag en dat was inderdaad zo. Die kerel had een job dat op een halve dag gedaan was en was in aanloop naar zijn pensioen.

Ik snap het niet echt hoor, de reportfunctie dient daar toch gewoon voor? Waarom zou iemand die zich misschien ongemakkelijk voelt bij een opmerking dan eerst die poster zelf moeten aanschrijven? Het lijkt mij redelijk logisch dat iemand die bepaalde opmerkingen maakt niet echt doorheeft dat die bv. kwetsend zijn, en dan toch maar in het defensief gaat, zie ongeveer elke post hier ooit gemaakt op het forum.
DAT IS NIET WAAR SYLVER, HOE DURFT GE ZOIETS TE ZEGGEN :angry:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan